Direktlänk till inlägg 27 februari 2015

Även hemma idag

Av skalman76 - 27 februari 2015 15:57

Så himla trist att ha varit hemma från plugget en hel vecka bara för att jag har haft dunderhuvudvärk i flera dagar innan ens mens kommer. Å jag troddee jub att skolan skulle bli idag, men jag kräktes ju å hade sjuuukt ont i magen o satt på toaletten. Sen kräktes jag oxå efter mamma hade lämnat in en hink till mig, samtidigt som det kom från andra änden oxå!

Men det var ju "bara" mensvärk nummer 2 typ och ingen maginfluensa som väl var. Kände mig inte så pepp på att ta mig till skolan idag ändå, då mamma kom in å väckte mig vid halv sju typ. Klev ur sängen då för att jag var kissnödig å sen gfick jag å la mig igen. Jag var jättekissnödig å nära att kissa ner mig innan jag ens hade kåmmit in på toaletten!

Höll näven för skrevet för att det inte skulle rinna utanför typ....sååå kissnödig var jag, helt sjukt asså.

Men hann sätta mig å då kissade jag nog två liter tror jag!

Sen tog jag mig till sängen igen å somande som en stock med lurar i öronen för att lyssna på ljudbok, men somnade efter fem minuter typ å sov väl tre timmar till innan jag vaknade o var hungrig.

Då blev det frukost tillsammans med mamma <3 för hon har varit ledig idag!

Vi käkade bara lite fil o flingor o drack juice, det var gott även om det inte var en stor frukost. Men imorn blir det gooofrukost med goa frallor å en massa annat, det är ju lördag!


Men nu måste jag gå på toaletten för att lätta på ett stort tryck som vill komma ut nu inom kort. Jag är #jättemegabajsnödig och skulle dö om jag inte fick gå på #toaletten nu inom det snaraste!


Återkommer kanske då jag sitter på toaletten och bajsar, tror min padda ligger därinne!



Ha en fortsatt fin & mysig fredag!


/Puss & kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skalman76 - 11 maj 2016 23:32

Alltså jag som hade så mkt planerat idag, men så vaknade jag imorse o hade jätteont i magen o huvudvärk...verkligen en konstig kombo! :( Men jag vaknade tidigt imorse av att jag hade ont i magen, så det fick ju bli snabbt upp på toaletten...för jag...

Av skalman76 - 5 maj 2016 10:14

Åååh, jag har nästan blivit galen nu en längre stund!!! Det har kliat o kliar fortfarande mellan mina ben, jag sitter helt naken. Neej, inte helt naken...men har inte några trosor på mig, utan bara ett pösigt o stort linne. Så jag har suttit o kl...

Av skalman76 - 4 maj 2016 22:58

Åååh, jag har sjukt ont i magen just nu! Nästan så det känns som jag behöver sätta mig på toaletten för att bajsa, men jag bajsade ju för en timme sedan...jättekonstigt! Och när jag bajsade då, så funkade det ju jättebra. Så fort jag satte mig kom ...

Av skalman76 - 28 april 2016 14:04

Japp, jag har för tio minuter sedan gått från toaletten efter att ha bajsat ett stort lass med fem bajsisar. Yeeeah, vad de plumsade...åtminstonde den första. Den var kämpig att få ut utan att krysta som bara den! Skönt var det sedan då den lossnad...

Av skalman76 - 21 april 2016 15:54

åååh, min älskade mamma kom hit en stund på eftermiddagen vid halv tre. och vad hade hon då med sig om inte en god hallon/blåbärspaj med vaniljvisp. som jag bara älskar till en stor mugg te. mums vad gott! mamma drack ju förstås kaffe, men det där ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards