Alla inlägg under augusti 2014

Av skalman76 - 28 augusti 2014 13:01

gud vad skönt det är nu när jag precis är nybajsad för innan jag gick på toaletten så var jag jättebajsnödig. jag blev bajsnödig och kunde ignorera det var gång jag kända att det var på g i ungefär tre gånger under två timmar ungefär. men sen sista gången så var det precis som om det inte gick att knipa längre utan raketfart in på dass. och jag hann sätta mig på plats, men hann ju självklart inte lägga papper för att dämpa plumset. men gjorde ju inget efter som jag är hemma sjäölv. fast det plumsade inte så där jättemycket, men hade ju kunnat göra...det gjorde jätte ont i magen då jag skulle klämma ut första bajskorven så var nära på att jag började lipa, kom väl ett par tårar...men kunde seda sluta att böla. jag fick sitte fem minuter innan andra bajskorven började passera ut och även den gjorde ont att klämma ut så där började jag storböla av smärta. skrek aaaaaaj aaaaj aaaaaj, innan den släppte. sjukt ont gjorde det, men sen kunde jag andas ut och torka tårarna. efter bara ett par minuter var det dax för sista bajskorven att "titta" ut och den var betydligt lättare att släppa och gjorde inte ont alls.

så jag bara tänkte; "mmmm, va skönt...då är det dax att torka sig rent och sedan gå här i från!!!!!!!"

och nu sitter jag i soffan med iPaden och skriver och njuter av att inte vara bajsnödig längre, yeeees!(Y)(Y)(Y)



ska snart ta tag i min bok och läsa lite.


/puss älskade vänner som läser min blogg <jag älskar er alla lika mycket> <3<3<3<3<3<3

Av skalman76 - 27 augusti 2014 20:42

jaaa, nu så är jag tillbax igen med mitt bloggande. men får väl se hur länge jag ids hålla den igång. inte många besökare att skryta med precis och det är ju kanske förstås för att jag inte har skrivit på sjukr länge.

så vad säger ni, tycker ni att jag ska skriva här nu var och varannan dag eller bara låte bloggen ligga vilande? ;)

asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om och har väl inte nån större fantasi heller.

men jag vet just nu vad jag behöver göra. jag har inte varit på toaletten på hela dagen. jo, jag har ju kissat. men inte gjort det andra, som brukar ta längre tid. alltså jag har inte bajsat på hela dagen och det känns ganska så gött att få sätta sig på toaletten och få göra det NU. jag känner mig hutlöst bajsnödig och måste verkligen ta mig in och sätta mig där nu. jag kommer säkert behöva kissa oxå om jag känner mig rätt. men just nu känns det inte av att jag behöver kissa iallafall.


men jättebajsnödig är jag och en lååång sittning på toaletten lär det bli nuuu, om ingen annan i familjen behöver den.

men mamma bajsade efter middagen och pappa gjorde det innan vi skulle äta för att han skule få in mera mat. japp, så brukar han nästintill alltid säg då han behöver bajsa innan vi ska äta tillsammans.

hahahaha, för han är ju så rolig!



näääääääj, men nu måste jag ju sätta mig på dass och bajsa ut massvis med bajs, kommer ta lång tid.



/puss på er alla som älskar att läsa min blogg!


~~jag älskar ju er och skulle vilja ha sex med er allihop nån gång, för jag älskar att ha sex med

mysiga män med härliga tränade gymkroppar~~

Av skalman76 - 22 augusti 2014 16:59

Och nu så var det ju ett tag sedan jag skrev nått igen. Jag är väl inte så jättebra på att uppdatera, har nog ingen större lust ärligt talat!


Idag har väl varit en ok dag, för mamma har varit ledig och då åt vi en mysig lååångfrukost. Nybakta frallor & massa goooa pålägg & två muggar te drack jag plus ett glas juice. Sen så blev det en tallrik fil & mammas hemgjorda müsli oxå. Jag blev mätt och glad i magen iallafall! ;)

Mamma likaså tror jag, fast hon drack ju kaffe & åt oxå filmjölk med müsli och ett glas juice. Jag tror väl att vi satt och mös i en och enhalvtimma, innan jag behövde gå på holken. Mmm, jag fick sjukt ont i magen och då var det raka vägen till toaletten.



Guuuud va skönt att bli så där rejält bajsnödig sedan i tisdags då jag bajsade sist. Nu idag då så bajsade jag ut tre bajskorvar och tog väl cirka en kvart innan jag var redo att torka mig rent med fyra bitar toalettpapper.


Mamma blev såklart underrättad innan jag reste mig upp från stolen att jag hade fått ontimagen och sedan så reste jag mig och tog mig inpå holken.

Hehe, mamma gick ner på toaletten därnere för att hon behövde visst kissa vilket oftast går fortare än om man ska både kissa & bajsa, för det gjorde jag jag kissade oxå efter att första bajskorven hade plumsat och landat där den ska eller skulle ligga, För det plumsade hejvilt då¨det var inte klokt. Hann inte riktigt tänka på att lägga papper däri för att dämpa plumset, men gjorde ju inte så mycket eftersom mamma visste vad jag skulle indär och göra.

Eeeh, gör man något annat på toaletten förresten? Hahaha :D

Gjorde sjukt ontimagen då jag klämde ut första bajskorven så jag var nära på att böla, tårarna började rinna lite iallafall...men det gjorde hutlöst ont då den var påväg ut och passerade innan den var nere i toalettstolen.


Om ni vill veta nu så sitter mamma på toaletten nu och bajsar, hon talade inte om nåt...men jag hörde det nu att det plumsade.

Jag ställde frågan: "Mamma bajsar du?" Mamma svarade: "Japp, det gör jag och vad skönt det är!!!"

Jag sa: "Mmm, jag vet...hahaha!!!"


Nämen jag lär väl få rasta vovven nu om inte hon ska bajsa inne!


Så måste kila ut med en hundbajspåse med oxå och koppla henne i koppel.



/Pusspuss<3<3<3

Av skalman76 - 11 augusti 2014 23:43

Förlåt mig men jag måste väl ha glömt bort min blogg under sommaren som ännu inte är slut än på ett bra tag!

Känns som jag har haft fullt upp att göra hela julimånad, och så är det ju oxå...eftersom jag har sommarjobbat och gör fortfarande några veckor till. Semestrarna börjar ju lida mot sitt slut nu, men har ändå fått endel tidet ändå för att de tycker att det har gått bra och är nöjda med mig.

Så längre fram sen så lär jag nog kanske bli inringd vid sjukdomsfall och sånt.


Näää, nu måste jag falla omkull och komma i horisontalläge...är ju hur trött som helst!


/Kiss and hug

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards