Alla inlägg under december 2014

Av skalman76 - 29 december 2014 13:58

Jepp, jag sitter just nu på toaletten och har väl gjort nu i tio minuter. Upptäckte för en stund sedan att min iPad låg härinne på hyllan på toaletten. Gissa om jag blev glad? :)

Hjääälp, vad bra det går att göra både nummer ett och två samtidigt! Först så började jag kissa och efter en stund så började ett tryck komma och då kom bajset oxå. Det är nog första gången på länge som jag har kunnat både kissa och bajsa samtidigt! Annars brukar jag isåfall bara kunna börja kissa först och så kommer bajset sen om jag är både kissnödig och bajsnödig samtidigt.

Men det är skönt att man får både kissa & bajsa samtidigt vissa gånger under en vecka iallafall, eller vad tycker ni?

Jag älskar att bajsa, så skönt att bli av med det som man ett dygn tidigare har stoppat in i munnen och sen vill det komma ut som bajs. Gutt-gutt!

Hur känner ni då ni behöver bajsa? Kan ni bajsa på en offentlig toalett på stan t ex? Eller är ni som mig att det bli stopp i kanalen då och så kommer inte en enda bajskorv? Kissa kan jag göra på en offentlig toalett på stan, men inte bajsa. Det är "skit-jobbigt"!


Näää, nu så måste jag slúta skriva och avsluta mitt besök på toaletten snart, hejhopp!


/Puss

Av skalman76 - 29 december 2014 13:14

Jag har varit lite kass på att skriva här nu, sist jag skrev var ju för sjutton den 18 november...men nu ska jag försöka vara aktiv med att skriva lite oftare.

VAD HAR HÄNT NU DÅ?

Nope, det har väl inte hänt så jättemycket...mer än att mamma och jag har varit på en liten långweekend i november. Vi bodde på lyxhotell och bara gick omkring på stan och shoppade järnet typ.

Vi åkte på torsdagen innan domsöndagen och kom hem igen på måndagen. En riktigt avkopplande "mamma/dotter-helg" helt klart, jag älskade det och mamma oxå!<3<3<3

Jag köpte en massa makeup och smycken och tamponger och bindor och klänningar och blusar och en jacka och halsduk och mössa. Mamma betalade allt! /Puss & tack mamma, älskar dig!

En vecka innan jul så blev jag sjuk, jag gick här hemma och hade störtont i magen. Ringde till mamma och talade om hur ont jag verkligen hade och då satt jag på toaletten och grät när jag ringde henne :(

Då jag satt på toaletten så skulle jag flrsöka bajsa, men det gick inte förrns efter typ tjugo minuter. Då hade jag suttit och försökt massera bajshålet länge med toalettpapper för att sätta igång bajset. Och sedan så kom det en liten bajskorv men inget mer. Fortfarande störtont i magen och kände mig bajsig, men efter en tio minuter så fick jag dra fram pedalhinken och då kräktes jag massor och störtgrät oxå.

Sen så fick jag ju lägga mig i sängen med hink och jag kräktes nog tre gånger den natten i hinken. Fredagen den 19 december så var jag helt frisk iallafall, för mamma & pappa var här då på kvällen och hag hade fixat lite julfika med blögg och annat.

Ätit mat under dagen oxå och magen mådde ok :) Bajsade gjorde jag på eftermiddagen och det kändes gutt att kunna bajsa ut tre bajsisar utan problem!

Mamma & pappa kom sedan vid fem och fikade. Det blev pepparkakskladdkaka & rockyroad & knäck & kola & kolasnittar & lussebullar (fast mamma hade bakat lussebullarna). Men annars hade jag gjort resten, men inte allt på samma dag, utan bara kladdkakan!

JULHELGEN

Då var jag hemma hos mamma & pappa och luncjade på risgrynsgröt och skinksnörgås. Mums!

Sen tog vi oss till mormor & morfar för att se Kalla Anka, tradition! Sen käkade vi julbord där oxå klockan sex på kvällen.

Jag låg över hos mamma & pappa i mitt flickrum till juldagen och sen åkte vi till släkten på mammas sida och firade jul igen med dom. Mysigt att träffa alla i släkten där, men vi käkade inget julbord då utan blev helgrillad kyckling med klyftpotatis & sås & kokta grönsaker & grönsallad oxå förstås. Mumma!

Sen så åkte jag hem hit här och sov här natten till annandagen. Men blev hämtad av mamma & pappa igen klockan halv ett för att köra till släkten på pappas sida. Där blev det kalkon med ris & sås & sallad. Till efterrätt blev det fruktsallad & glass & grädde & kaffe till. Senare sen så blev det fika oxå.

Sen då klockan var alldesles för mycket så åkte vi hem till mamma & pappa och jag låg över där ännu en natt och käkade frukost eller brunch, för det var rester från julbordet och klockan visade tio på förmiddagen.


Men nu är jag hemma där jag bor och det känns gutt!

Klockan tre så kommer två av mina vänner hit på lite fika och innan dess ska jag hinna baka en pepparkakskladdkaka och fixa kaffe, för dom är kaffedrickare och jag är tedrickare.


Fast nu behöver jag gå på toaletten och göra nummer två, trycker på nu som bara den. Känns som att jag behöver kissa oxå efter fem mugger te idag sedan imorse. Så jag behöver både kissa & bajsa nu, kommer bli riktigt skönt!!!!


Ha en fin sista måndag på detta året!


/Puss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards