Alla inlägg under april 2014

Av skalman76 - 30 april 2014 13:37

Oooh, jag har precis bajsat och inte på toaletten utan jag fick sätta mig över papperskorgen. Mamma är ledig eller kom hem från jobbet efter att bara jobbat halv dag idag.

Så hon gick in på toaletten och satte sig för att kissa......det sa hon iaf att hon skulle göra, men sen så hörde jag att hon bajsade därinne. Tio minuter senare så satt hon kvar och var inte klar, då blev jag rejält bajsnödig och jag kunde värkligen inte ignorera att jag var bajsnödig, utan var bara tvungen att sätta mig lite lätt över papperskorgen för att bajsa och ut kom det tre bajskorvar.

Hehe, jag sa till mamma att jag behövde hjälp och att jag behövde toalettpapper inpå rummet. Men då så hjälpte hon mig att torka mig rent i bajshålet. Jag satte mig på lite halvt om halvt huk på golvet och sen torkade hon mig med tre bitar toalettpapper som hon sländgde i papperskorgen över bajskorvarna och allt annat som låg däri.

Sen tog hon påsen och knöt ihop den och slängde den på trappan sålänge, hehe! Jag ska snmart gå ut med vovven och rasta henne, för nu behöver hon nog bajsa. Kissa ska hon iallafall göra, haha!

Sen blir det en tur för oss i skogen på 3-5 km i detta vackra prommenadväder, tjohooo vad skönt!



/Puss & Kram från mig som just nu fick jätteont i magen...måste nog sätta mig på toaletten och bajsa oxå.

Mmm, bajsignödig igen känner jag mig...aaah, jobbigt!



Av skalman76 - 26 april 2014 14:48

Guuuuud vad skönt det var att få bajsa och det gick fort oxå!

Jag satte mig på plats och innan jag hade satt mig så kände jag hur bajskorven tryckte på och verkligen ville komma ut. Så då var det ju bara att sätta sig och då tog det lite stopp i passagen och jag fick sitte och krysta ett par minuter innan den släppte ordentligt och landade med ett litet plums. Efter den så hann jag knappt blinka förrns nästa bajskorv var påväg att tryckas ut, men den var stor och gjorde ont då den skulle passera ut men det gick bra iaf och så började jag kissa oxå.

Sen kom det även en tredje och sista bajskorven ut som var lite lättare att hantera att få ut och var inte så stor och var lätt att få ut.

Men alla tre bajsisarna var lite halv lösa och kletiga för alltid så kollar ju jag på bajskorvarna då jag är klar innan jag torkar mig ren i bajshålet. Jagf ropade på mamma som oxå fick kolla in mitt bajs innan jag torkade mig.

Tihi, hon fick se mig bar över rumpan och se bajsrester i bajshålet oxå...eftersom jag inte hade dragit upp trosorna eller annat för att skymma det för henne.

Så byxorna var ner till anklarna mens mamma kollade på bajskonsistensen som inte tog alltför lång tid utan en eller två minuter innan jag kunde torka mig rent med tre eller fyra bitar toalettpapper.


Men nu så ska vi sätta oss på altanen och käka sallad, mums!


Hahah, jag ville bara uppdatera för er och tala om hur det gick då jag var på toaletten och BAJSADE ut tre BAJSKORVAR!



/Puss & Kram på Er igen och jag älskar Er så oändligt mycket så ni kan inte fatta!




Av skalman76 - 26 april 2014 14:17

Åååh, imorse vid halv tio så kom mamma in till mig som låg och fortfarande sov som en gris. Hon ville väl inte riktigt väcka mig, men la sen sin hand på min kind och då vaknade jag lite försiktigt.

Då sa hon att det serveras en gofrukost i köket vid tiotiden. Jag la mig på rygg och gnodde mig i ögonen samtidigt som jag sträckte på mig så det knakade i varenda led typ, hehe ;)

Sen så steg jag upp ur sängen och raka vägen in på toaletten för jag var verkligen jättekissnödig då uret visade kvart i tio. Gick med bena i kors "nästan" in på toaletten ;)

Efter det sen så tog jag mig ut i köket och bara såg allt framdukat som var goa frallor som mamsen hade bakat och goa pålägg och grösaker och frukt och en massa goa tesorter och yoghurt med müsli (mammas hemgjorda goaste).

Så där satt vi alla tre och åt och pratade i en timma om ditt & datt!


Efter det sen så blev det en runda in till stan där mamma och jag kollade lite kläder samtidigt som vi även gick och tog oss en glass och satte oss i solen. Mums filibaba vad gott det var med stor strut och kulglass, jag älskar det såååå mycket! Och så ihop med världens bästa mamma, då mår jag som allra bäst!<3<3<3


Och nu ska vi snart sätta igång och äta lite mat ute på altanen och då blir det kycklingsallad som vi köpte inne på ICA (såndär plocksallad) innan vi tog oss hem.

Mmm, vilken härlig dag ihop med mamsen!


Oups, innan det blir till att gå ut och äta för mig så måste jag verkligen gå på "hemlighuset" först känner jag. Hjääälp, det trycker på nu som bara den...så är väl BÄST att gå dit nu för att BAJSA.

Eeeh, jag har inte bajsat sedan i torsdags morse och då gjorde jag det i skolan mellan två lektioner typ.

Så just nu verkligen ett behov av att "sköta magen" och ut kommer nog många BAJSKORVAR!

Hehe, mamma har förberett och lagt papper i toalettstolen nu så att det ska dämpa plumset då bajset kommer dit :)))


/Puss & Kram på Er allesammans!


~~glöm för Guds skull inte att kommentera min blogg!!~~




Hej

Av skalman76 - 23 april 2014 22:45

Hej & hallå!

Eeeh, har ni saknat mig? Jag är inte död uten lever i allra högsta grad, men har varit sjuk nu några dar och inte haft en suckt efter att uppdatera eller blogga.

Så därför har ni inte sett mig skriva så väldans mycket, men snart så är jag väl tillbax att skriva igen...vem vet?

Men då vill jag verklligen att ni som kommer in här skriver en kommentar och vad ni vill att jag ska skriva om, annars funkar inte jag med att skriva ofta inte här i alla fall...punkt slut & tack för mig för nu!


/Kram

Av skalman76 - 21 april 2014 13:24

Jag gick och la mig jättetidigt igår för att jag hade sjukt ont i magen. Mamma bad mig ställa in en hink om jag skulle behöva kräkas så det gjorde jag innan sängen ropade kom!

Magen kändes inte alls ok då jag la mig vid halv nio. Jag låg och vred mig fram tills klockan visade tio. Då var det typ dax att slänga sig över hinken och jag kräktes upp hela middagen och mer där till som hade stoppats i magen under dagen igår.

Mamma kom in då jag hade börjat kräkas med ett stort glas vatten, men just då vill jag inget ha eftersomjag kräktes just då och hade krampont i magen samtidigt :(

Sen efter jag hade kräkts klart så gick jag på toaletten och där satt jag väl i fem minuter innan det kom från det hållet oxå i lös form. Jag grät och skrek för att det gjorde så ont.

Under natten sedan så kräktes jag två gånger till och en av dom gångerna vid sidan av hinken på golvet, bläää...för jag trampade i att då jag skulle gå på toa imorse för att kissa klockan halv sju.

Ropade på mamma som kom in och hjälpte mig till tolaetten.


Men nu efter tiotiden så känns det bättre i magen igen och har varken kräks eller annat. Ätit lite rostat bröd har jag gjort och fått behålla det ihop med te oxå.

Jag vet inte vad som ska ätas till middag idag ännu, men troligen ingetn min nage kan gilla just nu, hehe!


/Kram & hoppas ni har en bättre dag

Av skalman76 - 17 april 2014 10:05

Eftersom mamsen är ledig även denna dagen så har vi nyligen ätit en gooo och lång frukost med scones, te till mig och kaffe till mamsen då.

Självklart en massa goa pålägg oxå som man typ bara måste ha till en mysfrukost. Vad vi kommer göra resten av denna dagen har vi ännu inte bestämt mer än att vi strax ska ta oss till Maxi för att handla inför påskhelgen. Och där kommer det vara grymt mycket folk idag hela dagen lång...hjälp!

Fast roligt är det att vara två och handla inför en storhelg tycker ju jag iaf ;) vet dock inte vad mamma tycker, haha :)

Näpp, nu måste jag ta mig in i duschen för sen blir det en runda för att handla och kolla folk...tada, vad jag är peppad för detta.


Ha en underbart skön Skärtorsdag gott folk!


/Tjingtjong

Av skalman76 - 16 april 2014 15:39

Jaa, nu så är vi hemma igen från IKEA och mina fötter värker av allt gående. Ajajaj!

Men både mamma och jag köpte mycket grejer, hehe...mamma betalade ju mitt oxå då, fast kommer betala henne senare då jag fått min lön på mitt sommarjobb sen som jag kommer starta efter skolan har slutat.

Mamma har lagt sig på soffan för att vila en stund innan middagen ska förberedas tills pappa kommer hem från jobbet.

Jag sitter på mitt rum och ska väl snart sätta igång och plugga lite tills nästa vecka då det vankar två prov (matte & engelska). Sen så var jag sjuk då dom hade tyskaprov, så det får jag väl oxå göra nästa vecka.

Hjälp, plugga-plugga-plugga blir det för mig hela nästa vecka.

Jag ser redan nu fram emot ett långt och skönt sommarlov, som kommer bli mycket jobb...men ändå inget pluggande.


Oups, nu så kikade mamma in här och frågade fall jag ville ha lite fika med kanelbulle & munk. Och vem tackar nej till något sådant egentligen?

Nää, definitivt inte jag iaf ;)

Ajsom, nu fick jag ont i magen...kanske ska gå på toaletten nu och göra nåt åt det!


Ha en fortsatt bra dag kära vänner!


/Hejdå för nu 

Av skalman76 - 16 april 2014 13:00

Åååh, vi har så mysigt idag på IKEA. Jag har plockat till mig lite muggar, assietter, glas, tallrikar, bestick, bakbunkar, vispar, slevar, grytlappar, grytunderlägg (allt detta tills den dagen då jag kanske kommer flytta hemifrån). Fast det kommer ju inte bli NUUU, utan då jag kanske kommer plugga på annan ort så småningom då gymnasiet är över.

Jaa, jag har ju ett år kvar på gymnasiet efter sommaren...så nästa vår springer jag ut och kommer vara så lycklig över att slippa detta. Oupp-oupp-oupp!

Nu sitter vi på IKEAs restaurang och har ätit lunch och ska ta en fika oxå innan vi går vidare mot lite andra avdelningar, med andra ord så är vi långt ifrån färdiga...hehe! Jag är verkligen en sån där som älskar att gå på IKEA, jag tror jag är lik min mamma i detta...haha :D


Sitter just nu med mobilen och uppdaterar, för jag hittade appen till Bloggplatsen påvägen hit idag då vi satt i bilen.


Ha en forsatt fin & bra Dymmelonsdag!


/Tjingeling

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards