Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

Mysig eftermiddag & kväll

Av skalman76 - 28 mars 2015 23:09

Nååå, idag så har min allra bästaste vän varit här. Hon kom runt lunchtid (min mamma å pappa var inte hemma) så vi lagade lite mat till oss. Hehe, nu vet inte jag ifall ni tycker att klockan två är sent för lunch...men det tycker eller tyckte i varje fall inte vi då det är lördag å helg. 4

Vi slängde ihop en pizza, för mamma var på Maxi å handkade igår och då köpte hon hem ingredienser till den. Japp, åtmistonde till pizzadegen och det blev jäsdeg. Sen så hade vi väl det andra hemma redan (skinka & ananas & champinjoner & bacon & ost & ketchup & banan). Färska champinjoner ska det ju verkligen vara på pizza, så därför köpte ju mamma en påse eller två frusna champinjoner.

Sen så hade vi ju pizzakrydda på oxå. Till detta gjorde vi en vitkålssallad, som var jättegod. Jag behövde äta lite vitkål för att få fart på magen.

Efter att vi hade ätit å diskat så ställde vi oss å bakade stora chokladmuffins och det var av amerikansk sort, var såna formar iallafall! :)

Eftersom mina päron är på resande fot denhär helgen så kommer min allra bästaste vän sova över här inatt oxå :) Det var jättelängesen som vi sov i samma rum nu!!

När det var #earthour mellan klockan 20:30-21:30 så var det ju dax att stänga av TV:n och släcka alla lampor i huset vilket vi oxå gjorde. Vi satte oss å spelade lite kort samtidigt som vi hade tända värmeljus oxå.

Men efter en kvart blev väl jag för sjutton #rejältbajnödig och kunde ju inte knipa igen, utan jag fick gå in å sätta mig på en #mörktoalett

Fast #bästastevännen kom in med två värmeljus å satte på spegelhyllan, så jag sedan kunde torka mig i lite av ljussken. Just innan hon skulle gå ut efter att ha ställt in ljusen så verkligen krystade jag ut en stor #bajskorv som plumsade hejvilt då den landade sen. Hon stannade kvar då jag klämde å krystade som allra mest där innan den lossnade. Den bajskorven var typ stenhård å inte alls lätt att trycka ut, men det gick ju trotts allt! :p

Men sen efter att tre bajskorvar dimpt ner i toalettstolen var det en stooor befrielse att få torka sig sedan. Men jag kikade på #bajskorvarna innan jag torkade mig å dom flöt om kring bra där.

Vi fortsatte sedan att spela spel fram tills klockan var slagen till 21:30. Då satte vi igånge en DVD-film o la oss skavfötters i hörnsoffan under pläden ;) med en muffins i varsin näve. Mumma va mysig det var! Till det så drack vi te med honung i oxå, förstås! :)


#älskartemedhonungi :) <3



/Puss å kram <3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skalman76 - 11 maj 2016 23:32

Alltså jag som hade så mkt planerat idag, men så vaknade jag imorse o hade jätteont i magen o huvudvärk...verkligen en konstig kombo! :( Men jag vaknade tidigt imorse av att jag hade ont i magen, så det fick ju bli snabbt upp på toaletten...för jag...

Av skalman76 - 5 maj 2016 10:14

Åååh, jag har nästan blivit galen nu en längre stund!!! Det har kliat o kliar fortfarande mellan mina ben, jag sitter helt naken. Neej, inte helt naken...men har inte några trosor på mig, utan bara ett pösigt o stort linne. Så jag har suttit o kl...

Av skalman76 - 4 maj 2016 22:58

Åååh, jag har sjukt ont i magen just nu! Nästan så det känns som jag behöver sätta mig på toaletten för att bajsa, men jag bajsade ju för en timme sedan...jättekonstigt! Och när jag bajsade då, så funkade det ju jättebra. Så fort jag satte mig kom ...

Av skalman76 - 28 april 2016 14:04

Japp, jag har för tio minuter sedan gått från toaletten efter att ha bajsat ett stort lass med fem bajsisar. Yeeeah, vad de plumsade...åtminstonde den första. Den var kämpig att få ut utan att krysta som bara den! Skönt var det sedan då den lossnad...

Av skalman76 - 21 april 2016 15:54

åååh, min älskade mamma kom hit en stund på eftermiddagen vid halv tre. och vad hade hon då med sig om inte en god hallon/blåbärspaj med vaniljvisp. som jag bara älskar till en stor mugg te. mums vad gott! mamma drack ju förstås kaffe, men det där ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards