Alla inlägg den 11 mars 2015

Av skalman76 - 11 mars 2015 22:11

Idag så var jag på toaletten på stan, nedrans att bli bajsnödig då man inte är hemma utan måste gå på en offentlig toalett på stan. Åååh, jag ogillar verkligen att sätta mig för att bajsa på en offentlig toalett. Att kissa funkar helt ok, men det här med att bli bajsnödig å behöva bajsa...funkar mindre bra!

Fast idag så gick det väl inte strålande, men det tog väl fem minuter innan jag kände att förrsta bajjskorven var påväg ut. Jag fick ju kämpa lite för att värkligen få ut den, men sen gick det hyvens kvickt att få ut två bajskorvar till!!

Anledningen var nog den att jag var #rejältbajsnödig #såkundeinteväntalängre #skullealdrighahunnithemiallafall ;)

Så jag var väl färdigbajsad på tio minuter en kvart, efter en kvart var jag ute i från toaletten iallafall!

Sen så hade jag #ontimagen under tiden som första bajskorven skulle passera....#jätteontimagen :(

Efter det sen så var jag på stan igen en timma till till mamma kom å hämtade mig, så skönt att slippa åka bussen ;)


/Puss & kram<3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards