Alla inlägg under april 2015

Av skalman76 - 23 april 2015 15:17

japp, jag tog en rejält lång tur med vovven då vi gick ut. solen sken å vi var lika glada bägge två!

jag packade med mig lite juice å pizzabullar som mamma bakade en sats igår <3 och dom var så goda!

vi gick uppi skogen och jag satte mig på picknickfilt som jag oxå hade packat med mig.

som väl var så hann vi upp i skogen och vara där ett tag innan molly satte sig för att bajsa. jag kopplade bort kopplet och efter det så sprang om runt en tid innnan hon bajsade ett stort lass med tre bajskorvar. hon är ju så söt för hon satte sig så jag såg då hon klämde ut bajskorv efter bajskorv. och då började jag att plocka fram hundbajspåsen ur fickan medan hon klämde ut den andra bajskorven som jag trodde skulle va den sista, men hon hade mycke bajs att klämma ut så tre stora bajskorvar kom ut innan hon kunde fortsätta att springa av sig ett tag till.

lite små jobbigt vatt det för jag kände att jag oxå blev bajsnödig och i picknickväskan hade jag en toalettpappersrulle. så jag satte mig bakom en buske för att bajsa jag oxå. men molly hände inte med mig, så jag fick vara där helt ensam vilket kändes jätte skönt :=)

hon var där o kollade en liten stund ändå, men störde inte så mycket :/



hoppas ni får en forsatt fin torsdag!


/puss<3<3<3

Av skalman76 - 23 april 2015 09:55

imorse vaknade jag verkligen jättetidigt, nämligen redan klockan fem och typ var klarvaken. eftr tio minuter så började jag känna mig kissnödig men ville eller orkade inte gå på toaletten. kissnödigheten försvann efter en stund o då ville jag å kände att jag ville smeka min #snippa

jag började göra det efter att trosorna tagits av mig. la mig på magen å juckade järnet o blev verligen supervåt o kåt!

men låg bara så i en kvart för sen så blev jag sjukt kissnödig att det inte funkade å hålla sig längre. jag var #sprittsprångandenaken och hann inte ta på mig nåt linne eller trosor. tur att mina päron inte var uppe just då för vem vill visa dom sin nakna kropp då man precis har varit kåt och smekt sej nere i snippan?

tuttarna var hårda o stela oxå då när jag tog mig till #toaletten o samtidigt där så kände jag att jag blev bajsnödig eller kände att bajs nästan var på g att trängas ut. var sjukt nära att bajset kom på golvet i hallen, och nära att kisset oxå kom, men hann tack å lov sätta mig på toaletten. då kissade jag massor samtidigt som jag bajsade oxå o ont i magen hade jag då med. jättejobbigt, men päronen var fortfarande inte uppe...men var rädd att kanske väcka dem. fast gjorde inte mer än vovven, men hon bara kikade lite på mig från sin korg såg jag!

bajsade ut tre kletiga bajskorvar och kissade nog ut två liter urin, hahahaha!!!

kankse inte riktigt, men nästan kändes det som iallafall!

nu behöver jag gå ut med vovven för hon behöver bajsa, hennes fisar luktar inget mumma justnu...bläääsch! :p :p :p



/puss på örat, jag älskar er alla som läser min blogg!!!<3<3<3<3

Av skalman76 - 22 april 2015 12:16

Jaaa, jag vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera min blogg NU igen! Förlåt!

Jag vet inte varför jag har varit dålig på att uppdatera, men jag tror inte att ni behöver veta heller va???

Om ni vill veta eller så så får ni lägga en KOMMENTAR så ska jag försöka svara om jag vill!!

Just nu känns det väääldigt jobbigt, för vi har bara en funktionsmässigt EN toalett och just nu sitter mamma på den och gör nummer två!!!

Jag känner samma sak att jag behöver göra detsamma NUUU för det trycker på som bara dän. Känns inte så fräscht att sätta sig på en eller över en papperskorg för att lätta på just det stora trycket.

Sen så kan jag ju knappast springa in till grannen för att låna deras toalett, känns ju ganska jobbigt att fråga dom: "Hejsan, skulle jag kunna få låna toaletten...för att jag behöver bajsa å mamma sitter på våran toalett därhemma?"

Nu så vet dom ju om att vi bara har en toalett som funkar, men känns ändå sjukt pinsamt att plinga på dörren o fråga dom om en sådan sak! Eller vad säger ni? Ska jag göra det eller sätta mig över min papperskorg föratt bajsa????


Oj, nu kom mamma ut från toaletten så nu kan jag ÄNTLIGEN få BAJSA å lätta på ett stort tryck!!!




/Puss <3<3<3

Av skalman76 - 2 april 2015 23:23

Åååh, imorse så vaknade jag först klockan halv nio av att jag hade huvudvärk å kände mig allmänt kass. Trevad mig upp ur sängen för att gå på toaletten för att kissa bland annat. Sen blev jag illamåenda å börjadde kräkas och gjorde det förstås i pedalhinken som alltid står på golvet :(

Eeeh, ett tu tre så började jag å bajsa oxå...vanliga bajskorvar, två stycken! Sen efter att jag var klar på toaletten så trevade jag mig tillbax till sängen igen. Eller rättare sagt jag tog mig till köket där mamma satt och käkade frukost.

Talade om för henne att jag behövde ta en temp, eftersom jag hade kräkts å kände mig feberfrossig typ (brukar kräkas ibland då jag får feber). Så jag la mig i sängen sedan å stoppade in termometern i rumpan (rumptermometer är det bästa) och den visade 39,9 i temp. Mamma gav mig vatten å Alvedon både för feber och huvudvärk!

Sen somnade jag igen och sov väl till klockan visade halv två. Mådde jätteilla o kräktes igen på golvet över sängkanten, för jag hann inte alls ta mig upp utan det bara kom direkt...blääää :(((

Pappa kom in å torkade, för mamma var in till stan för att göra lite ärenden då hon ändå varit ledig idag. Jag skulle oxå ha hängt på, men blev visst inte så. Attans bajs, vad jag var less för det!


Det enda jag har fått i mig idag i "matväg" är nyponsoppa och nån macka, men inget annat. Jooo, jag har nog för sjutton druckit tre eller fyra liter vatten och säkerligen fyra stoooora muggar te.

Eeeh, hoppas jag får i mig lite mera imorgon...mormor & morfar skulle kommit hit på middag, men mamma har fått ringa och avboka det...fast känner jag mig piggare så skulle hon ringa dem igen.

Isåfall kommer dem väl hit vid klockan ett, så jag måste gå till sängs NUUU!


/Puss & Godnatt <3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards