Alla inlägg den 17 mars 2015

Av skalman76 - 17 mars 2015 15:47

Jag har nu haft ont i magen säkert tjugo minuter, och undrat varför?

Imorse efter mamma å jag hade käkat en lååång mysig frukost så var jag på toaletten och bajsade ett stort lass. Satt väl nog en kvart innan jag var klar för att torka mig. Även då hade jag ont i magen vid vissa tillfällen då jag behövde trycka ut bajskorvar. Inte alla bajskorvar, men ett pat tre stycken var det nog.

Och nu har jag bara ont i magen, men känner inte att jag behöver bajsa...jag är inte bajsnödig!

Åååh, varför ska det vara såhär??? Mamma vet om att jag har ont i magen, och vi skulle ta oss till Maxi för att handla. Men hon ville inte att jag skulle fälja med, eftersom om det skulle händå nåt mitt in i affärn. Skulle bli hemskt pinsamt ju ;)

Snart så kommer väl pappa hem från jobbet skulle jag tro, fick för tio minuter sedan ett mess av honom som sa att han snart skulle gå ifrån jobbet. (vet ej varför han skickade ett sånt mess iofs)


/Puss






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards