Alla inlägg den 5 mars 2015

Av skalman76 - 5 mars 2015 22:42

Ojdå, förlåt mig...jag har ju inte skrivit något om hur mitt toalettbesök slutade då jag satt på toaletten å kissade o bajsade, nästan samtidigt.

Hehe, men det gick ju bra. När jag nästan hade kissat klart så kom bajskorv två å "tittade" ut och den kom relatift fort ut vilket jag var tacksam över. Jag trodde det skulle eller kändes som det skulle ta tid, men gick o funkade bra!

Efter att jag hade varit inpå toaletten så var det väl egentligen dax för pappa att gå indär, men han kände att matintaget var viktigare då han kom innanför dörren ;)

Och han klarade av att käka spaghetti & köttfärssås i två halvstora lass plus lite sallad & morotsstavar innan han sedan tog sig inpå toaletten för att bajsa ut ett stort lass. För både mamma å jag hörde vargång det plumsade ner en bajskorv efter bajskorv. Sen så hörde vi ju oxå då han "krystade" å värkligen tog i från tårna. Jag tror nog att det var vid både bajskorv två o tre, hahaha :D :D :D

Efter tredje bajjskorven pustade han ut å sa bara: "Åååh, va skönt det var att få bajsa nu...nuså ska jag bara torka mig oxå!"

Medan han satt å bajsade så satt mamma i köket o drack kaffe och jag drack te mot mion onda hals. Mamma sa då: "Ojdå, nu känns det som om jag behöver gå på toaletten för att göra nummer två...men blir nog nummer ett oxå!"

Fast sen helt plötligt gick hon inte på toaletten å satte sig. Men framför TV:n satte hon sig vid sjutiden för att se på "Vem vet mest". Och efter det Rapport innan hon kompå att hon behövde gå på toaletten, hahaha ;D

Det är lite småtypiskt mamma ibland, men jag älskar henne ändå <3<3<3


Nu ska ju jag gå å såva iallafall!


/Godnatt

Av skalman76 - 5 mars 2015 16:18

Åh, nu så sitter jag på toaletten å bajsar. Guuu va skönt att jag nu äntligen kom hit! För för tio minuter sedan kunde jag inte verkligen ignorera min bajsnödighet längre och ville ju inte bajsa ner mig.

En bajskorv har jag blivivt av med å är på g att bajskorv 2 kommer snart oxå samtidigt som jag kissar oxå. Trycker på där bak nu samtidigt som det rinner kiss från kisshålet.

Nää, måste fokusera på det jag behöver göra nu.

Återkommer senare när jag kommit härifrån, hahaha :D å har ätit middag som kommer ätas snart!



Ha en fortsatt bra tordag!


/Puss

Av skalman76 - 5 mars 2015 12:31

Hjääälp, jag är ju BAJSNÖDIG...men vill inte gå på toaletten!

Jag sitter i soffan å kollar på film eller lite youtube-klipp med iPaden, men vill ju gärna inte bajsa ner mig.

Så vad gör jag då? Någon som kan lägga en kommentar snabbt här NUU innan det blir ett stort tryck så jag inte kan hålla mig längre typ.

Änsålänge försöker jag att ignorera det å det funkar relatift okej, men när det ijte gör det längre då?


JAG ÄR JU #JÄTTEBAJSNÖDIG



/Puss på er<3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards