Direktlänk till inlägg 26 april 2014

Mysig morgon med gofrukost

Av skalman76 - 26 april 2014 14:17

Åååh, imorse vid halv tio så kom mamma in till mig som låg och fortfarande sov som en gris. Hon ville väl inte riktigt väcka mig, men la sen sin hand på min kind och då vaknade jag lite försiktigt.

Då sa hon att det serveras en gofrukost i köket vid tiotiden. Jag la mig på rygg och gnodde mig i ögonen samtidigt som jag sträckte på mig så det knakade i varenda led typ, hehe ;)

Sen så steg jag upp ur sängen och raka vägen in på toaletten för jag var verkligen jättekissnödig då uret visade kvart i tio. Gick med bena i kors "nästan" in på toaletten ;)

Efter det sen så tog jag mig ut i köket och bara såg allt framdukat som var goa frallor som mamsen hade bakat och goa pålägg och grösaker och frukt och en massa goa tesorter och yoghurt med müsli (mammas hemgjorda goaste).

Så där satt vi alla tre och åt och pratade i en timma om ditt & datt!


Efter det sen så blev det en runda in till stan där mamma och jag kollade lite kläder samtidigt som vi även gick och tog oss en glass och satte oss i solen. Mums filibaba vad gott det var med stor strut och kulglass, jag älskar det såååå mycket! Och så ihop med världens bästa mamma, då mår jag som allra bäst!<3<3<3


Och nu ska vi snart sätta igång och äta lite mat ute på altanen och då blir det kycklingsallad som vi köpte inne på ICA (såndär plocksallad) innan vi tog oss hem.

Mmm, vilken härlig dag ihop med mamsen!


Oups, innan det blir till att gå ut och äta för mig så måste jag verkligen gå på "hemlighuset" först känner jag. Hjääälp, det trycker på nu som bara den...så är väl BÄST att gå dit nu för att BAJSA.

Eeeh, jag har inte bajsat sedan i torsdags morse och då gjorde jag det i skolan mellan två lektioner typ.

Så just nu verkligen ett behov av att "sköta magen" och ut kommer nog många BAJSKORVAR!

Hehe, mamma har förberett och lagt papper i toalettstolen nu så att det ska dämpa plumset då bajset kommer dit :)))


/Puss & Kram på Er allesammans!


~~glöm för Guds skull inte att kommentera min blogg!!~~




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skalman76 - 11 maj 2016 23:32

Alltså jag som hade så mkt planerat idag, men så vaknade jag imorse o hade jätteont i magen o huvudvärk...verkligen en konstig kombo! :( Men jag vaknade tidigt imorse av att jag hade ont i magen, så det fick ju bli snabbt upp på toaletten...för jag...

Av skalman76 - 5 maj 2016 10:14

Åååh, jag har nästan blivit galen nu en längre stund!!! Det har kliat o kliar fortfarande mellan mina ben, jag sitter helt naken. Neej, inte helt naken...men har inte några trosor på mig, utan bara ett pösigt o stort linne. Så jag har suttit o kl...

Av skalman76 - 4 maj 2016 22:58

Åååh, jag har sjukt ont i magen just nu! Nästan så det känns som jag behöver sätta mig på toaletten för att bajsa, men jag bajsade ju för en timme sedan...jättekonstigt! Och när jag bajsade då, så funkade det ju jättebra. Så fort jag satte mig kom ...

Av skalman76 - 28 april 2016 14:04

Japp, jag har för tio minuter sedan gått från toaletten efter att ha bajsat ett stort lass med fem bajsisar. Yeeeah, vad de plumsade...åtminstonde den första. Den var kämpig att få ut utan att krysta som bara den! Skönt var det sedan då den lossnad...

Av skalman76 - 21 april 2016 15:54

åååh, min älskade mamma kom hit en stund på eftermiddagen vid halv tre. och vad hade hon då med sig om inte en god hallon/blåbärspaj med vaniljvisp. som jag bara älskar till en stor mugg te. mums vad gott! mamma drack ju förstås kaffe, men det där ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards