Alla inlägg under april 2014

Av skalman76 - 16 april 2014 00:06

Jaaa, jag vet att detta är hur galet som helst att starta en ny blogg vid denhär tiden då man egentligen skulle legat i sängen och sussat kudden för längesedan.

Men det är ju för sjutton påsklov så vad gör väl det att man sitter uppe lite längre då? Men jag ska snart gå till badrummet för att borsta gaddarna och göra ett besök på holken. Sen blir det till att sova för mig, för imorgon...(läs som idag) så är mamma ledig och då ska vi ta oss en runda till IKEA. Inte för att vi behöver något jättespeciellt, utan bara för att vi ska hitta på något tillsammans utanför hemmet.


Ha nu en underbar natt allihop!


/Kram & Godnatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards