Alla inlägg den 21 april 2016

Av skalman76 - 21 april 2016 15:54

åååh, min älskade mamma kom hit en stund på eftermiddagen vid halv tre. och vad hade hon då med sig om inte en god hallon/blåbärspaj med vaniljvisp. som jag bara älskar till en stor mugg te. mums vad gott!

mamma drack ju förstås kaffe, men det där har inte jag lärt mig dricka än...om jag ens kommer lära mig, tror jag inte!

jajemen, mamma är kvar o pappa kommer snart oxå efter han har slutat jobbet!

han kommer väl hit vid fem skulle vi nog tänka oss, sen så följer jag med dom hem...för att vara där sedan hela helgen o bara mysa o vara!<3<3<3

jag har typ fått beställa vad vi ska äta både fredag & lördag & söndag, myspys på hög nivå alltså! 


mamma kom hit med bussen idag för pappa har bilen, så därför kommer han o hämtar oss sedan!


ha en superfin helg på er alla!


/puss & kram

Av skalman76 - 21 april 2016 11:56

Åååh, nu sitter jag på toaletten o njuter!
Tänk va underbart det är då man blir både kiss- och bajsnödig.
Så just nu sitter jag på toaletten o har suttit här i tio minuter!
Attans, missade vad namnet på den lille nye prinsen ska heta.
Yeeeeeah, nu är min andra bajskorv påväg ut o det går väldigt trögt och ont i magen gör det oxå.
Känns som bajsisen är hård för det gör ont i ändtarmsöppningen oxååååå, aaaaaaj!
Sitter å lipar nu fördet gör SÅ ont!!!!
PLUMS-PLUMS, där släppte den o landade ner i toastolen!
Hmm, delades uppå två dalar. Men den ser o var riktigt hård, därför gjorde det ju SÅÅÅ jätteONT!
Jag har kollat på min stora bajskorv, och den var rejält stor!


SNÄLLA NI ÄLSKADE LÄSARE, LÄGG KOMMENTAR/KOMMENTARER PÅ VAD DET NU BLEV FÖR NAMN PÅ DEN LILLE NYE PRINSEN!
Ååh, jag MISSADE ju det hela eftersom jag nu har suttit instängd på toaletten!
Typiskt att jag blev så pass nödig innan o inte kunde hålla mig längre, för då skulle jag gjort det i byxorna...kissa o bajsa i byxorna när jag satt i soffan, usch...nästan så jag blir kräkfärdig av att bara förställa mig denna händelsen!

Fyyyyy, vad äckligt o sitta där för att göra både nummero 1 & 2 i soffan med ett par stretchbyxor o stringtrosor på!!!


Vill jättegärna ha kommentarer på vad prinsen NU fick för namn!

Nu ska jag torka mig både fram o bak, för nu är både tarmen o urinblåsan tömd!

/Pusspuss på er ALLA<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards