Alla inlägg den 11 juli 2014

Av skalman76 - 11 juli 2014 12:10

...det var att få´flytta sig från favvofåtöljen till toaletten. Pappa var precis klar och hade visst gjort nummer två för det luktade "pappa-bajs" då jag satte mig. En stund så kunde jag verkligen inte andas och ropade på mamma att hon skulle komma med nåt lukta gott vilket hon gjorde, hehe ;)

Sen så kunde jag göra det jag behövde som sammanlagt tog ciskus tjugofem minuter. Sista tio minutrarna så gjorde det ont i magen och då kom det lös avföring istället. Jag satt där och lipade förattdet gjorde sååå sjukt ont.

Mamma kom in och frågade om jag behövde nåt annat, och då bara storbölade jag hejvilt. Tårarna bara forsade längs kinderna i floder. Mamma tröstade ock kramade om mig. Den såg hon ner i dassastolen att jag hade haft löst bajs åxå. Då torkade hon mig därbak och då kom det mer "skit" då hon började torka. Menn det vafr bara lite och sen fortsatte hon torka mig rent med massa papper, vilket var skönt att få hjälp med.


Skönt var det att få verkligen bajsa denna gången! :))) ÄLSKAR ATT BAJSA JU, finns det nåt SKÖNARE om man är BAJSNÖDIG eller har JÄTTEONT I MAGEN!


/kiss and hug

Av skalman76 - 11 juli 2014 08:17

Jag har nu verkligen haft jätteont i magen i en timma och varit på toaletten för att se om jag skulle behöva bajsa, och där satt jag i en kvart men kunde inte bajsa :( Åååh, det är verkligen jättejobbigt. Jag satt därinne och var nära på att lipa vilket mamma hörde då hon gick förbi. Jag hade då rest mig uppfrån toalettstolen för att sitta lite på huk och se om det kom ett tryck av bajs, men inte ens då. Satte mig på toaletten igen och sen tryckte jag på magen oxå, men sen gav jag upp och satte mig med iPaden i min apseluta älskade fåtölj. Så nu uppdaterar jag bloggen, men måste nog sluta skriva snart. Måste ta mig in på holken igen och sätta mig. Jag la för ett par minuter sedan en stor "brakskit" pågrundav att min mage gör sååå ont fortfarande! Och den brakskiten luktade INTE mumma, känns som jag börjar må illa oxå pågrundav detta, blääää!



Ha en finfredag!

~~jag är bajsnödig nu och ska in på toaletten igen, hoppas

inte pappa sitter därinne nu och "sköter sin mage"!!!~~




/Kiss and hug

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards