Alla inlägg den 16 juli 2014

Av skalman76 - 16 juli 2014 11:50

Åååh denna dagen sitter vi på stranden för det är så härligt väder idag. Det är mamma och jag och lillan som är här. Pappa är på jobbet och jobbar nu sista veckan innan han oxå får semester. Lillan ligger nu i sin vagn och sover medans jag bloggar lite. Mamma behövde visst gå på toaletten och den ligger uppe vid glasskiosken tvåhundra meter härifrån.

Så jag sitter här alldeles allena nu mens lillan sover så sött i vagnen ;) Det jobbiga nu är ju att jag oxå skulle behöva gå på toaletten och inte bara kissa utan även bajsa. Så nu hoppas jag på att mamma kommer tillbax snart så jag oxå får lätta på trycket. Nu så tror väl jag att mamma bara skulle kissa, så hon är väl snart tillbax igen...hoppas på det nu iallafall!

Jag messade mama just och hon svarade att hon sitter nu och bajsar oxå. Hmmmm, vad gör jag nu då som verkligen verkligen behöver bajsa och är jättebajsnödig? Ska jag sätta mig bakom en buske och bajsa där, eller vad? Men måste ju ha papper med mig då för att kunna torka mig där bak sen när jag är klar. Inte en hushållsrulle i fikakorgen utan bara två servetter och det räcker ju inte långt.....för jag kommer ju bajsa ut mycket bajs nu isåfall och lärt vara lösa bajsisar tror jag. Hjääälp, jag kan snart inte sitta stilla heller nu för så in i bängens bajsnödig är jag nu!


Oups och jaaaaa, där kommer ju mamma och har fått med sig en toarulle från kiosken hoppas jag ju iallafall så hon inte bara har tagit den...hahaha ;))))


Så nu kan jag gå bakom busken och göra det som känns allra bäst för mig just NUUUU!

Kissa och bajsa behöver jag göra nu ochb tror att bajset lär komma först, eller vad tror ni?

Det får tiden utvisa helt enkelt, hahahahaha :)



/Kiss and hug

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards