Alla inlägg den 14 juli 2014

Av skalman76 - 14 juli 2014 17:15

Mamsen ropade för en stund sedan att maten var klar att äta. Och satt jag uppkrupen i min fåtölj och läste min bok, men fem minuter sedan innan där så började jag känna en molande värk i ryggen och sen blev jag lite lätt bajsig. Så då jag hörde mamsen ropa att maten var klar så tog jag mig in hit på toaletten för att bajsa och har redan klämt ut en bajskorv och nu är den andra bajskorven påväg att tryckas ut. Hjäääälp vad jobbigt det är och magen gör ont!

Päronen verkar redan ha börjat käka nu ju, ååååh...dom skulle ju vänta på mig och låta mig få bajsa först!

Neeej, pappa har junte kommit hem än och då väntar ju mamma på att börja käka tills jag kommer. Åååh, toalettpapperet är ju slut här och jag har bajsat och behöver ju torka mig innan jag tar mig till köket!


Måste ropa på mamma igen och be henne komma hit med en rulle toalettpapper


/Kiss and hug!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards