Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av skalman76 - 1 oktober 2014 12:33

nu sitter jag på toaletten här och har suttit här i fem minuter. jag blev bajsnödig och satte mig här, men då började jag att kissa först...men kissnödig var jag väl inte heller? :p

nope, men nu sitter jag här o har klämt ut tre bajskorvar...känns som om det skulle kunna komma en till snart. sist jag bajsade var väl i söndags efter att vi varit på gudstjänst, alltså jag hann hem och fick bajsa här hemma. eftersom jag ogillar att bajsa på offentliga toaletter huxflux.

så vi fick köra hem efter att mamma o pappa hade slängt i sig en kopp kaffe och torrkaka. alla undrade varför vi behövde kila iväg sååå fort, men mamma sa att vi var tvugna att bara rusa hem för att vi hade gäster som vi skulle ha på middag. och det skulle vi oxå ha, men just då var det ju för att jag var bajsnödig och ville bajsa hemma istället.



ha en fin fortsatt bra onsdag allihop!


/puss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards