Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av skalman76 - 11 oktober 2014 19:41

För tio minuter sedan så sa min vän: "Ursäkta mig, men jag behöver gå på toaletten för att bajsa och det är verkligen NUUU!"

Sen bara gick hon på toaletten och där sitter hon nu. Verkar ta tid för än har jag inte hört att någon bajskorv har plumsat ner i toalettstolen. Oups, nu så hörde jag ju "plums-plums" och hon verkar kunna pusta ut nu...tänka vad skönt! Jag tror nog att det var en lång och stor bajskoev som blev två bajskorvar...att den gick av på mitten eller nåt!

Hon sitter kvar så än är det nog inte färdigbajsat, men jag tror nog att snart så är hon nog här hos mig igen!


Ojojoj, vad hon tar i...det hörs ju enda hit! Verkar vara segt för henne att bajsa nu, jag gråter snart och det gör ont i mig att hon har så ont.

Jag börjar nog snart själv att bli bajsnödig och behöver sätta mig på toaletten, så jag får ju ockupera den andra toaletten då!


Mamma & pappa kommer nog snart hen, dom jag varit iväg i eftermiddag...men mamma messade mig nyss!


Ha en riktigt gooo lördagskväll alla mina kära vänner!


/Tjing

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards