Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av skalman76 - 3 oktober 2014 13:25

ååååh, jag är fortfarande sjuk och har sjukt ont i halsen. jag vaknade klockan halv sju imorse av att mamma var in till mig och lämnade ett glas vatten. men sen så somnade jag igen efter fem minuter typ.

sen så sov jag tills klockan på mobilen visade halv elva, då var det verkligen dax för mig att gå på toaletten och kissa. hjälp, vad kissnödig jag var och jag kissade väl i tio minuter. samtidigt som jag satt där så fick jag ont i magen och trodde väl att jag skulle behöva bajsa oxå, men det kom inget bajs utan jag bara kissade. men satt kvar ett tag till om jag skulle behöva bajsa, men inget bajs kom och då satt jag tio minuter extra för att omifallatt. lite putt blev jag väl där då, men jag kunde ta mig ut i köket och fixa lite macka & te. jag var lite sugen på nåt o äta. sen då jag hade ätit upp två mackor o två stora muggar te då var det dax för mig att gå på toaletten och bajsa. då blev jag bajsnödig då jag satt o läste tidningen, försökte ignorera det en stund, men det var ingen lång stund...utan kanske ett par minuter bara.

skönt att bli rejält bajsnödig då o kunna sätta sig för att bajsa. tre rejäla bajsisar kom ut och plumsade hejvilt, åtminstone den första plumsade hejvilt. de andra var lite mera tysta då de landade, hahaha :D


nu snart så tänker jag lägga mig i soffan och kolla på en film, men vet inte vilken än bara!


mamma kommer hem klockan fyra från jobbet idag och då ska vi fika lite tillsammans, mysigt att fika hemma med mamma själv ibland! :) <3<3<3



hoppas ni får en fin fredag & helg sedan!


/tjoflöjt

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards