Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av skalman76 - 8 oktober 2014 23:45

jag låg i min säng och surfade lite med mig ipad och kände att det var dax att gå på toaletten för att bajsa. jag låg ett tag till innan jag tog ipaden under armen för att tassa inpå toaletten. så här sitter jag nu och har bajsat två bajskorvar. och en tredje är nupåväg att komma ut oxå.

så himla skönt att det sick så fort för bajskorvarna kom ut med raketfart och plumsade hejvilt.

ååååh, just när det är sånt här toalettbesök och jag ska bajsa...då älskar jag verkligen att sitta på toaletten läääänge och få frid i själen. det låter kanske lite märkligt, men jag får verklikgen frid i min själ då jag sitter på toaletten och ska bajsa.

hur många av er som läser detta inlägget nu älskar att sitta och bajsa och få frid i själen av att sitta på tolaetten och bajsa????


~~~~SVARA MED EN KOMMENTAR SÅ SVARAR JAG

OCH BLR JÄTTEGLAD FÖR KOMMENTAREN!!!~~~



/tack & hej för nu!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards