Alla inlägg den 4 november 2014

Av skalman76 - 4 november 2014 16:49

För fem minuter sedan eller om det nu då vatt tio minuter så satt jag i köket och blev #bajsnödig Jag talade om det för mamma som stog och lagade mat, sen så bara tog jag mig in hit och satte mig. Efter att jag suttit här ett tag så fick jag syn på ens ipad i hyllan och såg sedan att det var ju faktiskt min :) Så nu sitter jag med min iPad i knät och uppdaterar bloggen lite.

Precis när jag hade satt mig och suttit ett par minuter så bara kände jag att detta kommer ta tid och sen så sag jag iPaden ligga där. Funderade då: "Men varför ligger den här inne, jag har junte haft med den in...eller hur? Sen kom jag ju på att min älskade pojkvän var ju här igår på middag och efter att vi hade käkat klart så behövde han besöka toaletten och så "lånade" han med sig iPaden in. För han behövde sitta därinne länge och då var det ju bajsa som han behövde göra och ville surfa lite medans han satt därinne och skulle krysta och bajsa!!!!

Sen så lät han den bara ligga kvar och där har den legat sedan dess, med andra ord så har ju inte jag behövt den sedan dess...hahahaha!

Så himla tur att den låg här nu då då så jag kunde få sitta med den medans jag bajsar!

#Plumsplumsplums och där kom det ut tre bajskorvar #glömdeläggapapperförattdämpaplumset ;)))

#Guuuuu#vadsköntdetärattbajsa :)))



Ha en underbart fin tisdagskväll............nu ska vi käka middag snart!!!!


/Tack & hej 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards