Alla inlägg den 18 november 2014

Av skalman76 - 18 november 2014 16:58

jopp, nu så tänker jag verkligen ta en mycket lång bloggpaus. orkar inte att skriva om vad jag gör och mitt liv med min familj eller så längre. finns ju ingen respons överhuvudtaget, jag får ju inte en enda kommentar nångång...spelar ingen som helst roll hur mycket jag ber er om att jag vill "så gärna ha kommentarer", men inte en enda!

förstår ni nu kanske att jag kommer ta en "lång bloggpaus"???

jag sitter nästan här och börjar strax lipa, för det är så illans trist att det inte händer något med kommentarer.


fast jag kommer logga in då och då för att se om det kanske eller förhoppningsvis kommer kommentarer eller att besöksstatisktiken höjs!


men nu så ska vi käka middag, mamma har ropat att maten är färdig nere i köket...och jag är sjukt hungig. ska bli gott med mat NUUU!

skolans mat var ingen höjdare idag, var nästan så jag var nära att #kräkas

gick in på toaletten för att kräkas efter vi hade ätit, men klarade mig ifrån det...men fick sätta mig på toan och då kom det #halvlösavföring istället. satt väl däri fem eller tio minuter innan jag torkade mig med sjukt mycke papper.

men sen kändes det ok i magen igen, så kanske inte var maten...men jag tror på det ändå! :((( :P :O



/tjingtjong

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards