Alla inlägg den 17 november 2014

Av skalman76 - 17 november 2014 10:38

jopp, idag är mamm ledig och vi skulle in till stan idag...men vi vill inte för det ösregnar här justnu!

så himla trist, fast då ska vi baka en massa istället...det finns ju en andrahandsplan oxå ibland och det finns grejer till det hemma oxå :)

skönt!

mamma sitter just nu på toaletten och bajsar. lite jobbigt för mig som oxå börjar bli #bajsnödig nu. så jag får väl ta och sätta mig på #toaletten däruppe, för mammas besök på toaletten lär ta tid...sist hon bajsade var väl i fredags så nu sitter hon där och läser väl lite #skvallertidningar som ligger däri en korg.


nopp, nu måste jag ta mig till toaletten.......guuuuuu vad det trycker på nu. mens fick jag igår oxå och hade mensvärk hela dagen. men nu ska jag byta både ob. och tjockbinda. men först så ska jag trycka ut #bajskorvar på eller i toaletten!

jag verkligen hatar att både ha ob. och tjockbinda. men så är det då man blöder asmycket de första dagarna, jag hatar mens!

finns det någon annan som gör det, eller är jag ensam om att tycka det är äckligt att blöda emellan benen????

svara genom en kommentar, så gör ni mig #jätteglad


/puss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards