Alla inlägg den 12 november 2014

Av skalman76 - 12 november 2014 18:28

åååh, ända från i måndags så har jag typ varit #förstoppad och inte kunnat bajsa nåt. då har jag käkat #enmassafrön som #linfrönpumpafrön i #filmjölken och #yoghurten och även #grovtbröd men inget har hjälpt. druckit väldigt mycket vatten och tömt en #halvpåsekatrinplommon men inte heller det har satt fräs på min mage.

#bajsnödig har jag varit och satt mig på toaletten #tretillfyragånger om dagen för att #försökabajsa men har inte hjälpt alls.

men nu så sitter jag här inne igen och har kunnat få ut en #stenhårdbajskorv och det gjorde #jätteontiändtarmsöppningen då den skulle passera. #jagfickkrystajättemycket :(((

känns som en #bajsis till är påväg ut nu snart så behöver avsluta mitt #bloggandenutyvärrförattfokuserapådetjagbehövergöra


/tjoflöjt

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards