Direktlänk till inlägg 14 oktober 2014

Dagen idag

Av skalman76 - 14 oktober 2014 22:58

Åååh, idag sov jag verkligen jätte länge. För jag sov till klockan visade halv elva, jag låg kvar ett tag till till uret var elva. Efter det så klev jag ur den goa sängvärmen och in på toaletten för att kissa. Fyyy för sjutton vad jag var kissnödig, så riktigt skönt att jag hann sätta mig på plats innan det kom på fel ställe typ. Jag satt väl där i fem minuter innan jag var klar och guuuuu va skönt!

Efter det så blev det köket för att fixa fram lite frukost. Mamma och pappa var ju på jobbet så jag var ju hemma själv fram tills klockan var halv fyra för då kom mamma hem.

Men till frukost lälade jag två äggmackor och en mugg med te...så gott. Medan jag käkade så läste jag dagens tidning oxå för att få veta lite vad som hänt ;)

Efdter att frukosten var intagen så satte eller la jag mig för at chilla lite i soffan framför TV:n. Jag kollade på lite Barnkanalen, för fanns inte så jätte mycket att se på nån annan kanal. Låg väl så i två timmar och sen började jag få lite ont i min mage. Då funderade jag på om jag behövde gå på toaletten för att bajsa, eller om det bara gjorde ont ändå. Fem minuter senare så blev jag bajsnödig och inte lite heller, utan jättebajsnödig och det tryckte på utan bara den. Så fort som bara den till toaletten och jag hann lägge lite papper för att dämpa plumset, yeeeah...brukar inte annars göra det ju ;) Sen drog jag ner byxorna och satte mig på plats. Hjäääälp, vad fort det kom första bajskorven och den bara gled smärtfritt ut ur bajshålet....men bajskorv nummero två var inte så smärtfri, då den var stor och hård. Jag skrek så tårarna sprutade på mig, kändes nästan som om bajshålet skulle spricka..............så ont gjorde det :(((

Efter att jag hade bajsat klart så blev det till att läsa eller lyssna på min ljudbok, satte mig ihopkrupen i min fåtölj på rummet och sen i med mina lurar för att lyssna klart på boken som tog slut efter två timmar och där satt jag hela tiden.

Så verkligen tur att jag hade varit på toaletten innan och bajsat. Kissade gjorde jag oxå då i samma veva, så behövde inte tänka på att bli nödig alls på något sätt. Men efter en halvtimma så blev jag typ störtsugen på en mugg varmt té så det blev ett kliv ut i köket för att fixa till det då. Den muggen ställde jag på bänken vidsidanom min fåtölj och drack lite då och då då jag fortsatte lyssna på min bok.

Jag satt och var verkligen frusen och kände att halsen började göra ont och kännas som rivjärn. Iallafall påväg att kännas så :( Så där satt jag och drack mitt varma té och messade mamma och bad henne att köpa hem halstabletter från Apoteket för det är dom som verkliogen hjälper allra bäst än halstabletter från ICA tillexempel. Visst ibland så kan det väl vara ok fast inte just nu om man håller på att bli förkyld.

Mamma var hemma från jobbet idag vid fyratiden och då låg jag i sängen och sov. Hade precis tagit en temp, men ingen värst vidare hög feber...utan "bara" 38 grader. Jag vaknade lite lätt av mammas hand smekte mig över huvudet och då var jag jättekissnödig och hungrig på samma gång. Fort upp på toaletten och kissade jättemycket. Mamma fixade två mackor till mig och en tallrik med kräm & mjölk som jag tog sedan ut i köket. Själv fixade mamma kaffe till sig själv. Jag fick en Alvedon oxå då jag hade feber och huvudvärk.

Sen efter det så blev det sängen för mig igen och en ny ljudbok i öronen, men fick läga ifrån mig modilen då jag märkte att jag började somna efter tio minuter. Än hann det inte bli spännande, så därav anledningen till att jag inte kunde hålla mig vaken kanske.


Pappa kom hem vid fem och då var middagen klar att ätas, men jag eller mamma lät mig ligga kvar och sova vilket jag gjorde tills klockan var sju. Mamma kom in med lite mat till mig då på en bricka och en kanna med vatten :) det var gott med lite pasta och svamppastasås som mamma kan få till så god.

Efter det sen så blev det ett besök på toaletten för att bajsa, sen TV:n och Halv åtta hos mig. Jag blev lite illamående då jag satt på toaletten och bajsade så tog med en hink till TV-soffan om jag skulle behöva kräkas vilket jag gjorde sen efter programmet, bläääää :(((( jag bölade och kräktes samtidigt. Mamma höll upp min panna omifallatt jag skulle svimma och få huvudet ner i mina spyor typ.

Pappa hä'mtade papper och våtservetter då jag satt där och kräktes för mamma bad honom om det!

Men efter några eller tre timmar så känns det bra från att kräkas, mamma tog en temp på mig vid niotiden som visade 39,5 grader och då fick jag två Alvedon.............men jättekonstigt att jag är pigg eller iallafall vaken nu, ellerhuuuur? ;))))

Men  nu så ska jag inta sängen!


Måste ta en mugg te först innan och kissa oxå innan, sen blir det natten!


/Puss & godnatt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skalman76 - 11 maj 2016 23:32

Alltså jag som hade så mkt planerat idag, men så vaknade jag imorse o hade jätteont i magen o huvudvärk...verkligen en konstig kombo! :( Men jag vaknade tidigt imorse av att jag hade ont i magen, så det fick ju bli snabbt upp på toaletten...för jag...

Av skalman76 - 5 maj 2016 10:14

Åååh, jag har nästan blivit galen nu en längre stund!!! Det har kliat o kliar fortfarande mellan mina ben, jag sitter helt naken. Neej, inte helt naken...men har inte några trosor på mig, utan bara ett pösigt o stort linne. Så jag har suttit o kl...

Av skalman76 - 4 maj 2016 22:58

Åååh, jag har sjukt ont i magen just nu! Nästan så det känns som jag behöver sätta mig på toaletten för att bajsa, men jag bajsade ju för en timme sedan...jättekonstigt! Och när jag bajsade då, så funkade det ju jättebra. Så fort jag satte mig kom ...

Av skalman76 - 28 april 2016 14:04

Japp, jag har för tio minuter sedan gått från toaletten efter att ha bajsat ett stort lass med fem bajsisar. Yeeeah, vad de plumsade...åtminstonde den första. Den var kämpig att få ut utan att krysta som bara den! Skönt var det sedan då den lossnad...

Av skalman76 - 21 april 2016 15:54

åååh, min älskade mamma kom hit en stund på eftermiddagen vid halv tre. och vad hade hon då med sig om inte en god hallon/blåbärspaj med vaniljvisp. som jag bara älskar till en stor mugg te. mums vad gott! mamma drack ju förstås kaffe, men det där ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards