Alla inlägg den 2 september 2014

Av skalman76 - 2 september 2014 14:46

jag var uppe på toaletten som vanligt klockan halv sex imorse för att kissa. men innan dess så hade jag ont i magen och kände ju att det var mensvärksont som var på g. jag kissade och sen hörde jag mamma tassandes utanför. då ropade jag på henne att hon skulle hände nåt som jag kunde kräkas i. hon hämtade fort en bakbunke från köket som stod i diskstället. det var det enda som hon kunde snabbt hämta raskt och lätt.

jag kissade & bajsade & kräktes istortsätt samtidigt då. sen då jag skulle torka mig så var det mensblod på papperet och jag hade ju fått min mens. som jag hade längtat efter så mycket nu eftersom den var på tok jätteförsenad.

så därav anledningen att jag är hemma från skolan idag, men imorn ska jag dit igen för nu känner jag mig ok igen.

var nog därför det blev till att jag kräktes vid denna mensvärk oxå eftersom den var tokförsenad, hahahaha!!! :D

eller vad tror nin som läser min blogg?

svara genom att lägga en kommentar!


nu ska jag käka lite mat och sedan lägga mig på soffan och läsa min bok!


/puss & kram på er<3<3<3



~~pssst, känns som om jag skulle behöva bajsa först

bara innan jag tar mig till att äta!~~

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards