Alla inlägg den 10 september 2014

Av skalman76 - 10 september 2014 12:35

jaa, jag är fortfarande sjuk och är hemma! :( idag skulle vi haft redovisningar i svenskan, fyra eller fem stycken skulle ha det idag och jag var en bland dom!
jihaaa, just nu sitter jag på toaletten och bajsar. sist jag bajsade var i söndags precis innan vi skulle sätta oss för att käka middag. mamma och pappa hade varit ikyrkan på gudstjänst och jag låg fortfarande och sov då dom kom hem.

men dom fixade iordning maten och sen kom mamma upp till mig. då hade jag väl vaknat och låg och läste ur min bok. sen så klev jag upp ur sängen och klädde på mig mysbyxor o tröja o mina underbara fårskinnstofflor. gick nertill köket och just då då jag hjade satt mig vid det dukade bordet så blev jag jättebajsnödig och kunde verkligen inte ignorera det tills vi hade käkat, så jag brast ut i ett litet mesigt hest vrål: "hjälp, jag måååste bajsa och det är NUUU!!!"

mamma sa: "jaha, hjärtat men vi väntar på dig då...gå du på toaletten och bajsa du bara." och då var jag rdan påväg till toaletten om jag inte redan satt på plats.

så nu siter jag på toalettten och bajsar vilket är riktigt skönt. kissade gjorde jag först innan jag kände ett tryck av att bajskorv nummer ett var påväg att komma.

nu är tredje bajskorven påväg ut, men måste sluta skriva här och fokusera på den och sen får jag torka mig inan jag kommaer tillbax till soffan och boken igen.

jag älsakjr verkligen min bok och kommer gråta då den är färdigläst och det är inte många kapitel kvar nu så om en halvtimme eller så kommer den vara slutläst :(((


ha en underbart fin onsdag alla som är friska!


/tjingtjong



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards