Alla inlägg den 4 september 2014

Av skalman76 - 4 september 2014 12:24

jepp, jag var hemma från skolan igår oxå. men inte av mensvärk utan bara lite ont i halsen och huvudvärk. kände inte mig så jättepigg att ta mig till skolan då. jag hade ingen feber, men var ändå dålig och trött i hela kroppen. att har mens och påvag att bli förkyld är ingen bra kombo. då blir man helt död i hela kroppen faktikskt.

men idag är jag i skolan, men har håltimma nu och är hemma ett tag. jag behövde ta mig hem och äta lite mat, var ingen go mat i skolan idag.

sen så var det ju bra oxå att jag blev bajsnödig så jag kunde sitta och bajsa på toaletten här hemma. min vän föjde med mig hem oxå för att vi skulle kunna äta lite mat tillsammans.

nu sitter hon på toaletten och bajsar tror jag. hon sa bara att hon behövde gå på toaletten, men det var ju tio minuter sedan så jag tror nog att hon inte bara behövde kissa iallafall.

hon är lite hemlighetsfull ibland när hon bajsar, hon är oftast tyst då hon bajsar och låter inte så mycket...hehehe! ;)


jag brukar oftast tala om rakt ut att: "Nu behöver jag gå på toaletten och bajsa!!!!" t ex så brukar jag säga. inte högt kandske om man går på stan eller så, men annars så blir det så.


/tjingtjong<3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards