Alla inlägg den 16 september 2014

Av skalman76 - 16 september 2014 13:31

i lördags så var ju jag på toaletten och bajsade likaså mamma...men vi var inte där samtidigt, haha!

sen så har jag inte varit på toaletten sedan dess eller jooo, jag har kissat...men inte bajsat. men nu vid halv ett så låg jag och läste min bok. hade gjort så i en timma och då blev jag rejält bajsnödig. kunde igonrera det en liten stund...men sedan så var det som en raket inpå toaletten.

herregud va skönt det var att sätta sig på toaletten. tog lite lång tid inna jag kunde känna att bajset var påväg ut, men det funkade ok efter att ha suttit där i en kvart. då kissade ajg först och sen blev det till att ta ifrån tårna och då kom första bajset ut och den var hård och gjorde sjukt ont då den "tittade" ut och var hård oxå. men jag satt mig nstadigt med fötterna i golvet och sen så skrek jag rakt utförattdet gjoerde sååå ont i magen och bajshålet.

jag fick resa mig upp och massera rumpan med dasspapper och sedan sätta mig ner igen och fortsätta bajsa ut resten ochg det komn ut två bajsakorvar tiull som var jobbiga.

messade till mamma och skrev arr jag ahder bajsat ich att det gjorde iomt. men hon kunde inte ta sog hem denna dagen från jobbet, attans bajs...men nu känns det bättre och ska käka lite katrinplommon och päron som kan sätta fart på magen. åtminstone katrinplommonen...ihop mer filmjölk.



ha en fin tisdag alla läsare, jag vill och älskar er alla...kommentera min blogg!!!!!!!!!



/so long

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards