Direktlänk till inlägg 11 september 2014

kräkt ner sängen idag

Av skalman76 - 11 september 2014 23:11

fyyyyyy för sjutton vad grymt det är att sova så pass hårt så man inte märker då det är dax att kräkas typ. iiiiih, det var jag med om idag under dagen då jag var hemma själv. mor & far var på jobbet eftersom klockan visade ett på eftermiddagen.

neeeej, fy vad äckligt då man har långt hår och har det ju #självklartutsläpptdåmanliggerisängen så hela mitt hår var ju fullt av kräk.

då jag vaknade och kräket låg i sängen så kom det ju mera kräk och då slängde jag huvet utanför sängkanten och kräktes ännumer :(((  efteråt så fixk jag ju kliva upp ur sängen och duscha blandannat. och jag var även illamående då jag stog i duschen och duschade! blääää, jag började lipa då jag schamponerade håret...hade så sjukt ontimagen oxå.

så fick faktiskt sätta mig blöt på toaletten med håret fullt av shampoo.

#enhinkstodpågolvetvidsidanom  så greppade tag i den och kräktes ännu mera plus att det kom ju från andra hållet oxå. mer därifrån faktiskt än kräk den gången!

attans skit, tänkte jag där jag satt! ingen mobil eller något som gjorde att jag kunde skicka ett mess eller så till nån av päronen :( jag ville ju så gärna att nån av dom skulle komma hem typ även om dom var på job och inte hade tid att komma hem till mig på stört!


jag mådde verkligen skit just då då uret visade väl två då eller så.


tog mig in tillbax i duschen igen och kunde duscha klart som väl var. tog mig in på rummer igen och upptäckte ju då och kom på att hela sängen var fylld av kräk plus golvet oxå. men då ringde jag till mor och då visade klockan halv tre tror jag.

och då satt hon på jobbet och fikade och hade inte så mycket viktiga saker att göra just efter fikan heller, så hon kom hem till mig och var hemma strax innan halv fyra :)

då fick hon ta hand om sängkläder till tvättstugan och sen var det ju till att torka golvet oxå!

hehehe, jag gick in och la mig på soffan med en hink mens hon höll på och städa efter mig. men jag kräktes eller "sket" inte mer alls sen på resten av dagen och kvällen. mor gav mig lite rostat bröd med ost på och en mugg med te plus ett glas vatten oxå. jag åt väl inte så jätte mycket av det, men drack upp vattnet iallafall och även teet i småklunkar.

klockan fem halv sex så kom far hem och då var allt iordningstädat, och inte heller något av doft av kräk eller så heller. mor hade spritat ganska mycket och sanerat mitt rum och även badrummet där jag höll till.

men mor talade om för honom vad som hade försigått här hemma under eftermiddagen, så då tog far sig ut i bilen och körde för att köpa hämtmat till mor & far. dom hade ingen lust att fixa middagsmat hemmma idag, så så fick det bli.

gyrosrulle till mor & gyroslåda till far vatt det visst med vitlökssås till dom bägge två. och jag fick hushålla med isvatten & te & rostat bröd, yeeees eller NOT...men vad gör man då magen varit kass idag?

nepp, finns inte så mycket att göra åt det...eller hur?


mor & far ligger nu och sover för det är ju en arbetsdag imorgon oxå, men mor kommer nog stanna hemma och flexa för att jag varit så dann idag.


nope, nu ropar sängen att jag ska komma och det har den ju gjort ett tag NUUU...och då så ska jag väl lyda va?


/tjingeling & sovgott mina älskade läsare!<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skalman76 - 11 maj 2016 23:32

Alltså jag som hade så mkt planerat idag, men så vaknade jag imorse o hade jätteont i magen o huvudvärk...verkligen en konstig kombo! :( Men jag vaknade tidigt imorse av att jag hade ont i magen, så det fick ju bli snabbt upp på toaletten...för jag...

Av skalman76 - 5 maj 2016 10:14

Åååh, jag har nästan blivit galen nu en längre stund!!! Det har kliat o kliar fortfarande mellan mina ben, jag sitter helt naken. Neej, inte helt naken...men har inte några trosor på mig, utan bara ett pösigt o stort linne. Så jag har suttit o kl...

Av skalman76 - 4 maj 2016 22:58

Åååh, jag har sjukt ont i magen just nu! Nästan så det känns som jag behöver sätta mig på toaletten för att bajsa, men jag bajsade ju för en timme sedan...jättekonstigt! Och när jag bajsade då, så funkade det ju jättebra. Så fort jag satte mig kom ...

Av skalman76 - 28 april 2016 14:04

Japp, jag har för tio minuter sedan gått från toaletten efter att ha bajsat ett stort lass med fem bajsisar. Yeeeah, vad de plumsade...åtminstonde den första. Den var kämpig att få ut utan att krysta som bara den! Skönt var det sedan då den lossnad...

Av skalman76 - 21 april 2016 15:54

åååh, min älskade mamma kom hit en stund på eftermiddagen vid halv tre. och vad hade hon då med sig om inte en god hallon/blåbärspaj med vaniljvisp. som jag bara älskar till en stor mugg te. mums vad gott! mamma drack ju förstås kaffe, men det där ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards