Alla inlägg den 14 maj 2014

Av skalman76 - 14 maj 2014 23:17

Japp, det är sant...jag kom precis från toaletten och har precis bajsat. Alltså, jag har inte bajsat alls idag innan och inte haft nån tendens till att vara bajsnödig heller. Men vid kvart i elva nu på kvällen så låg jag i sängen och läste min braiga bok, och då började magen bli lite konstig...men efter en stund så började jag att bli jättebajsnödig, så fort uppå toaletten. Boken tog jag ju med mig för den kan man ju inte släppa då det är som mest spännande.

Tyvär så hann jag inte eller glömde jag lägga papper i toalettstolen för att dämpa plumset, men spelade ju ingen roll. jag var bara så in i bängens bajsnödig så jag bara satte mig på toaletten och fort kom första bajskorven ut och plumsade hejvilt. Anledningen till att den plumsade så mycket var nog för att den var stor och hård. Jag fick ju krysta och ta i ordentligt mot slutet innan den släppte. Tårarna rann ner för kinderna då jag tog i, så ett litet *snyft* blev det ;)

Bajskorv två och tre var lite lättare att klämma ut, fast tog lång tid det oxå. Fick ont i magen efter bajskorv två och när tredje var påväg ut. När tredje bajskorven var påväg ut så kissade jag oxå så kag visste inte riktigt vad jag skulle fokusera på. Om det var bajset eller kisset som forsade, det var inte lite urin som jag urinerade ut minsann. Bajskorven stannade upp där ett tag då kisset rann mellan benen. Så jag hade en bajskorv hängande utgenom bajshålet halvvägs medans kisset forsade. Sen när jag var färdigkissade så kom trycket och bajskorven kunde passera ut och efter tre till fem minuter så plumsade den oxå hejvilt.

Sen var det bara att torka sig ren från bajset och torr från kisset. Men när jag nästan var klar med att ha torkat mig ren från bajset så kom ett bajstryck till och en bajskorv till ville passera. Den ville det men jag ville inte, fast fick la sitta kvar och vänta på att den hade landat i toalettstolen oxå :p

Men nu så ska jag lägga mig och sova gott hela natten, tills jag vaknar imorn...ska bli så skönt!


/Puss & Kram på er allesammans

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards