Alla inlägg den 25 maj 2014

Av skalman76 - 25 maj 2014 21:13

Mmm, jag trodde ju mamma var klar på toaletten. Men det var hon inte, utan hon skulle ju duscha oxå. Så jag tog mig ut och satte mig i trädgården bakom äppelträdet och bajsade. Innan dess så tog jeg med mig en toarulle ut oxå, så jag kunde torka mig med sen då jag hade bajsat klart.

När jag satte mig där bakom trädet så kändes det jättebra, för att jag kom ner på så bra sätt. Men fick sitta ett tag innan jag kunde få ut den första bajskorven som var en rejäl bamsing alltså. Gjorde ont då den passerade så jag började lipa litegrann, fast pappa märkte inget som väl var. Sen så kom det två bajskorvar till och dom kom ut fort efter varann.

Sen så fick jag typ resa mig upp litegrann för att verkligen kunna torka mig rent i bajshålet. Efter att jag var färdig där bakom trädet så fick jag ju gå in och hämta en hundbajspåse för att plocka upp tre rejäla bajskorvar plus papper som hade kommit ifrån mig. Jaaa, bajset hade ju kommit ifrån mig och det funkade ju bra att plocka upp det det var ju som att plocka hundbajs fast detta var ju lite kraftigare bajskorvar som kommit ifrån mig.


Oups, men nu börjar jag känna mig bajsig igen och måste verkligen denna gång sätta mig på toaletten. Jag har suttit här ich fisigt sura fisar nu ett tag och det känns som att det är ännu mer bajs som behöver komma utfrån mig innan sängen och natten ropar KOOOOOM!


/Stor bajspuss på er<3<3<3

Av skalman76 - 25 maj 2014 19:50

Sjukt jobbigt att bli bajsnödig nu när vi bara har en toalett som är funktionsduglig och mamma sitter just nu på den för att hon behövde både kissa och bajsa tror jag. Pappa är ute och klipper gräsmattan och vovven är oxå ute i trädgården.

Attans bajskorv oxå att mamma sitter på toaletten nu när jag sitter här och oxå behöver bajsa. Jag har ju inte bajsat sedan i torsdags eftermiddag. Så nu sitter det väl sig på sin plats att få bli bajsig och jag är verkligen jättebajsnödig.

Jaaaa, nu låter det som att mamma snart är klar på toaletten och då verkar det ju som om jag kan ta mig in där. Jippi! :)


Aaaaaj, jag har verkligen jätteont i min magen just nu så toaletten kommer kännas skön att sätta sig på om en stund!


/Puss & kram<3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards