Alla inlägg den 26 maj 2014

Av skalman76 - 26 maj 2014 12:03

Mmm, just nu så sitter jag på toaletten och har suttit här sedan tio minuter tillbaka. Jag satt innan i köket och hade ätit lite mellis bestående av två mackor och ett stort glas juice samtidigt som jag läste och kollade igenom posten som var till mig. En tidning och ett brev från mormor.

Sen så började jag känna att det var dax att gå på toaletten för att göra nummer två. Satte mig här på plats, men änu har jag inte fått ut en enda bajskorv, men bajsnödig och ont i magen har jag pågrundav att jag är bajsnödig.


Nää, jag måste nog sätta handen och massera mig i bajshålet för att känna bajset komma ut. För det känns som att det är mycke bajs som behöver komma ut.

Självklart så viker jag toalettpapper och läger med handen mot ändtarmsöppningen och läger inte handen där utan nåt för vem vill ha bajs i sin hand egentligen??? Heheh ;)


/Puss & hej för nu!<3<3<3



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards