Alla inlägg den 28 maj 2014

Av skalman76 - 28 maj 2014 11:29

Jag är själv hemma eftersom mina päron jobbar och då får ju jag gå ut med vovven och rasta henne. Morronturen tar pappa vid halv sju sju där nån gång men sen så får jag gå ut och gå.

Första gången för mig var nyligen och det var ingen värme ute, vart tog den härliga och goa värmen vägen igentligen?

Jag hade nog behövt vinterjacka, men tog den junte :p

Vi var hemma igen klockan elva och då var det hög tid för mig att gå på toaletten. Och guuu va skönt, eftersom jag inte ens hade varit där nåt idag. Inte ens kissat det som jag brukar göra det första jag gör när jag har vaknat.

När jag var ut med vovven så både kissade hon och bajsade...nejdå, inte samtidigt. Först så kissade hon en stor pöl utpå trottoaren och sen ett par meter till så var det dax för hon att bajsa. Hon satte sig stadigt i bajsarställning och sen så bajsade hon ut tre bajskorvar. Mens hon bajsade så plockade jag upp hundbajspåse och förberedde mig. När hon var färdig så var det bara att plocka upp bajset och sen så gick vi en liten runda bara tills jag kände mig nödig då.

Då gick vi hem och jag fick ju fort torka av tassarna på vovven innan jag fort tog mig in på toaletten. Det var nära att jag gjorde ner mig, för jag var ju både kiss och bajsnödig. Men först så började jag att kissa och jag hann kissa klart innan jag sedan kände trycket och det var en härlig känsla att känna hur jag verkligen kunde bajsa idag.

Oooh, det kom tre stora bajskorvar...men dom var inget svåra att få ut, för dom var lite halvlösa och lätta att passera ut. Självklart så tog det en tid mellan var bajskorv, men inget svårt att sedan klämma ut dem.

Vovven låg inne på mattan och kikade uppå mig då det plumsade efgerf var bajskorv eftersom jag inte komihåg att eller hann att lägga papper för att dämpa plumset ;) Fast gjorde junte så mycket eftersom det var ju bara vi två hemma "vovven & jag"!


Nu ska jag äta lite rester till lunch och det blir det som vi käkade till middag i måndags. Spaghetti & köttäfärssås & mototsstavar!


/Stor puss & kram!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards