Alla inlägg den 30 maj 2014

Av skalman76 - 30 maj 2014 17:10

Mamma har ju varit ledig idag så hon är just nu ute med vovven på rastning. Jag skulle egentligen ha gjort det, men behövde gå på toaletten och bajsa......så nu sitter jag här och ska bajsa snart. Ok, jag har fått ut två bajsisar hitintills...och dom var inte lätta att klämma ut. Gjorde värkligen ricktikt bajsont i hela bajshålet. Dom plumsade hejvilt åtminstone den första och även bajskorv nummer två åxå. Den tredje var väl lite mer tystare och lättare att få ut.

Känns som att en fjärde bajskorv är påväg ut nu och jag behöver nog massera bajshålet med en massa toalettpapper för den värkar inte villja komma ut.

Eller vänta lite här nu, jag kan nog få ut den utan att massera den då. Guuuud va skönt, trallalalalalaalalaala!


Nu kom mamma och vovven hem igen efter en snabb rastning för mama behöver visst åxå gå på toaletten, eller?

Japp, hon tar sig uppå toaletten däruppe och ska väl bajsa hon åxå. Sen så kommeer väll pappa hem med pizzor, jihaaa...vad gott!

Och nu kissar jag, sen ska jag göra mig iordning för att bli klar här.

Jag hoppas på att bli tokkåt imorn för att det är så mysigt.

Hihihi, jagg hör nu hur mamma verkligen bajsar nu. Hon kan bajsa ut första bajskorven fort hon ;) Den plumsade ner hejvilt hörde jag.

Pappa hemma och ska plocka upp hundbajs på trottoaren för mama glömde ta med hundbajspåse ut och vovven bajsade ett rejält lass tydligen tre stora bajskorvar ;) Den vovven kan bajsa mycket hon. Kisade gjorde hon åxåx försdtås.


Haahaahahahhabv, papppa sitter ute i träddgården bakom äppleträdet och bajsar. Bajsfamiljen är här och han´plockar väl uppsitt bajs med hundbajspåse oxå sen då han är klar.

Oups, nu kom ett mess; "ge mig toalettpapper, jag bajsar ute bakom äppelträdet NUUUU!"


Jag måste fixa och hjälpa honom!


/Puss å ha en bra kväll<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Av skalman76 - 30 maj 2014 12:45

Vilken mysig runda mamma och jag och vovven har varit ute på nyss. Vi gjorde en liten fika väska med mackor och bullar med oss. Kaffe till mamma och te till mig. Vi hade även med oss kakor oxå. Vovven behövde ju inte just då göra sina behov, men vi hade besämt oss för att vi skuille gå ut en runda i detta sköna vädret som visat sig idag.

Så vi prommenerade upptill skogen och gick trekilometersslingan innan vi satte oss för att fika lite. Vovven skuttade omkring fritt utan koppel fritt och var jätteglad :)

Sen så fick hon vatten att dricka i en skål som vi hade med oss oså i packningen ;) Hmm, det tog ju ett väldit bra tag innan hon satte sig bakom en buske och bajsade. Kissade gjorde hon så vi var utpå slingan, men inte någi bajs kom då utan när vi satt och fikade så blev hon verkligen kanonjättebajsnödig. Vi såg henne där hon satt och bajsade ut tre bajskorvar, vilket hon kanske inte trodde...men vi såg, hahaha :D

Hon brukar inte vilja att vi kollar då hon ska bajsa, men nu gjorde vi det iaf...hahahaha! :D :))))

Vill ni veta vad vovven heter kanske, ni vill kanske ha eller läsa ett namn på henne istället för att bara läsa "vovven"!?


Om ni vill, så lägg en kommentar...så jag vet! Annars så blir det att jag kallsar hene för vovven fortfarande! ;)


Nu måste jag gå på toaletten, hinner inte skriva mera nu för jag blev rejält bajsnödig och måste verkligen bajsa!


/Puss å ha en fortsatt bra dag! Jag älskar er och vill bli kåt med er alla (fast INTE samtidigt)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards