Alla inlägg den 29 maj 2014

Av skalman76 - 29 maj 2014 22:54

Mamma kikade in här förenstund sedan och önskade mig en godnatt, sen så gick hon inpå toaletten hörde jag och då tänkte jag i min enfald "hon ska nog bara kissa & borsta tänderna", men nixpix...nu hör jag henne att hon sitter och bajsar. Försa bajskorven plumsade precis ner i toalettstolen ;) skönt för henne, men jag behöver ju gå på muggen oxå nuuuu. Jag som inte vatt på toaletten alls denna dagen mer än en gång och då kissade jag bara. Och nu är jag verkligen jättebajsnödig. Men änsålänge så går det att ignorera men snart så går det nog inte längre!

Sjuuuuukt jobbigt asså..... ;)

Lär väl få gå på den andra toaletten snart om nu inte mamma blir klar. Tredje bajskorven plumsade nu och då krystade hon och tog nmog i från tårna, lät så iaf ;)))


Näää, nu lär jag få sätta mig på papperskorgen och bajsa däri. Sitter med bara trosor påmig nu för att jag har velat bli kåt...men misslyckats.

Papperskorgen lär få bli min toalett NUUUU!!!!!


/Puss & Kram<3<3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards