Alla inlägg den 1 februari 2015

Av skalman76 - 1 februari 2015 14:33

Förenstund sen så gick pappa och la sig i sin säng med en hink vid sängkanten. Han hade jätteont i magen och han tror att han kommer att kräkas.

Men än har det inte kommit något kräk tack och lov, jag vill inte bli kräksjuk och ingen annan heller tror jag inte.

Känns snart som att mamma kommer komma hem från jobbet och systra min och jag har bett henne köpa hem Proviva till pappsen, om han kommer att kräkas.

Nu sitter han på toaletten och trodde att han behövde bajsa som vanligt, men han har fått diarré och han hann in innan det kom i kallingarna. Så hans kräksjuka verkar vara från andra hållet, blääää!

Tur det finns en toalett till och den får han inte sätta sig på justnu, den får vi andra använda NUU istället.

Min syster sitter just på toaletten däruppe och bajsar. Jamen shit, jag blev ju kissnödig NUU...så illans typsikt!!

Fast jag tror snart att hon kommer vara färdigbajsad och då kan jag ta mig indit och kissa.


Neeej, och där kräker pappa!! Förhoppningsvis inte rakt utpå golvet...utan i pedalhinken som står därinne!!


Och mammi kom hem nu med grejer till pappi, Proviva & skorpor!!


Nu så är toaletten däruppe ledig så jag kan få kissa. Mamma sa precis nyss att hon är bajsnödig, men hon kan vänta tills jag har kissat. Då får man ju inte tro att jag behöver bajsa i samma stund som jag har kissat för det kan lixom hända ibland!



/Puzzpuzz på Er alla<3<3<3

Av skalman76 - 1 februari 2015 11:28

Jepp, imorse då jag hade varit upp ett tag så blev jag bajsnödig då jag satt i soffan och kollade på TV. Klockan var väl då cirka nio och hade precis ätit klart frukosten.

Pappa & min syster & jag är hemma själva denna dag eftersom mamma jobbar, men hon kommer hem vid tretiden och då ska vi äta mat.

Men vi tre satt framför TV och käkade frukost idag. Jag åt två mackor och drack en stor mugg med té plus en tallrik fil & müsli!

Efter att det var färdigätet så blev jag rejält bajsnödig och var tvungen att gå på toaletten. Jag hann knappt sätta mig förrns jag kände första bajkorven komma ut, men hann sätta mig på plats hann jag och det var skönt innan bajskorven började passera utgenom bajshålet. Hann dock inte eller glömde att lägga pappaer för att dämpa plumset bajskorven lossnade och landade ner i toaletten. Men de visste ju att jag bajsade och då gjorde det junte så mycket!!

Sammanlagt kom det ut tre bajskorvar innan jag var klar att torka mig i bajshålet med tre stora bitar toalettpapper.

Men när jag skulle torka mig med sista biten papper, så klämdes det ut en bajskorv till så jag fick ju släppa taget om papperet och låta den fjärde bajskorven komma ut oxå.

Åååh, den var så sjukt seg att lossna...jag började skrika lite svagt och sen lipade jag för det gjorde så ont i hela bajshålet.

Men det var det ingen som hörde att jag satt därinne och lipade, för sen när jag kom ut och var färdigbajsad så var allt på topp igen...hahaha!!

Satt därinne i tjugo minuter och bajsade iallafall och även så kissade jag oxå, efter bajskorv nummer två. Men bajskorv tre smög sig påut och ville komma ut samtidigt som jag kissade oxå.

Kändes skönt, men ändå inte på något sätt!


Jag älsakar att BAJSA iallafall då man inte är förstoppad eller har diarrée för så är det inte skönt att sitta på toaletten och bajsa.



Hoppas ni som behöver bajsa idag får en skön stund på toaletten och att det kommer gå bra!!

Jag måste ha lugn och ro då jag ska bajsa, jobbigt att sitta och bajsa då det är liv och rörelse utanför!!




Älskar er alla som läser min blogg, men jag vill jättegärna ha

kommentarer av er!!



/Pusspusspuss på Er alla<3<3<3

Av skalman76 - 1 februari 2015 00:04

Har ni sett min omröstning här i bloggen på vänster sida? Jag tycker att det skulle vara så najs om ni ville svara på frågan där.

Frågan lyder alltså:

Kan du bajsa på en offentlig toalett?

~~Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett~~

~~Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett tag till~~

~~Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt~~


Själv har jag sjukt svårt att sitta på en offentlig toalett och BAJSA! Jobbigt att bli bajsnödig för mig då jag inte är på hemmaplan eller hemma hos någon. För då kan jag bajsa utan några somhelt problem, men aldrig på en offentlig toalett.

Sist jag var på stan med min bästa vän så blev jag bajsnödig, trots att jag hade bajsat hemma innan jag åkte intill stan. Detta var förra helgen, och vi smet in lite fisförnämnt på ett fik för att sitta på ett fiks toaletter och bajsa  är inga problem.

Men att sätta sig på en toalett som finns offentligt i en galleria funkar inte, för då får jag panik av folk som står utanför och väntar på deras tur att göra sina behhov.


Älskade mina fina bloggläsare, besvara min fråga NUU så skulle jag bli gudagudomligt tacksamt glad!


Nu så ska jag inta sängen om en liten stund och sova tills jag vaknar imorgon eller senare idag då, hahaha!!! :D



/Puss & sovgott <3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards