Alla inlägg den 26 februari 2015

Av skalman76 - 26 februari 2015 17:19

För en timme sedan cirka så satt jag på toaletten å hade tok ont i magen........mensvärk omgång 2 typ! :'(

Jag mådde illa samtidigt å var nära att kräkas så ropade på mammsen att hon skulle komma in med en "kräkhink" omifallatt jag skulle behöva kräkas, vilket jag gjorde rellatift fort efter att den kommit in.

Så jag lär nog få va hemma från skolan även inorgon å missa Tyskaprovet, men kan ju kanske plugga på det över helgen å göra det på tisdag eller så då vi har Tyska nästa gång!

Engelska-provet lär jag väl oxå få plugga till under helgen för att kunna göra det nästkommande gång det är Engelska på schemat!

Min bästa vän har varit hemma idag, eller hon gick hem efter Engelska-provet för hon hade sjukt ont i magen och mådde illa. Men hon hann hem innan det bröt ut å hon hann in på toaletten oxå innnan hon både kräktes å hade diarrée. Hon hann inte hämta en hink så hon kräktes i pedalhinken som hade en påse i sig som väl var!

Men däri låg ju en å annan begagnad tampong å binda som typ gjorde kräkreflexen ännu snabbare!!

Och hon kräktes tydligen jättemycket å länge...och kom ju från andra hållet oxå. Fy vad jag nästan var nära å kräkas då jag läste hennes mess å svarade på anledningen till min frånvaro denna veckan ;)

Så vi två lär väl få stanna hemma från plugget bägge två imorgon, åtninstonde hon som blivit kräksjuk!!

Får se om jag kan stappla mig iväg till en buss imorgon, eller injte!



/Puss på Er

Av skalman76 - 26 februari 2015 11:52

Jag har typ haft grym huvudvärk i två dagar nu eller är det tre! Jag har typ left på Alvedon å Ipren var sjätte timma. Sovit en hel del i soffan eller sängen beroende på vart jag har hamnat. Imorse då jag vaknade klockan halv tio så hade jag verkliogen bajsont i magen å ville typ bara kräkas, men klarade mig ifrån det. Klev ur sänengen som en somby o in på toaletten. Då började jag kissa och sen kom bajstrycket som på beställning å ut kom en rejält stor bajskorv.

Kikade ner i mina trosor å såg då att jag hade fått mens, då fattade jag lite av anledningen till varför jag haft huvudvärk i flera dagar innan. Mensen var på väg att komma å då brukar jag bli sån så jag får "leva" på Alvedon eller Ipren i några dagar. Sjukt jobbigt, men så hade mamma det oxå när hon var i tonåren.

Så det har väl gått i arv till mig, tack så mycket älskade mamma <3

Känns så jobbigt att inte kunna gå i skolan pågrundav sprängande huvudvärk i flera dagar å missa en hel skolvecka pågrundav det :( idag skulle jag ha haft prov i Engelska o imorgon är det Tyskaprov, fast det kan jag nog vara med på...men får se lite hur det är senare idag.

Jag har varit illamående ett tag nu å varit nära att kräkas, men inte gjort som väl är!!

Nu ska jag bara äta lite lätt som fil & en mugg té iallafall, får se vad magen säger om det. Fast jag behöver bajsa nu känner jag o är riktigt bajsnödig!

Så en tur till till toaletten för att bajsa, sen käka lite lätt mat innan mamsen kommer hem från jobbet.

Jag har haft lite kontakt med henne via mess idag å talat om att jag fått mens å hela den biten.

Men nu turen till toaletten för att bajsa vilket nu är välbehövligt för min del å kommer bli så skönt!

Hoppas att min älskade iPad är där innne på hyllan så jag kan använfda den om det skulle behövas!



/Puss på er och ha en fin dag<3<3<3

Nope, nu vill jag ha något att äta...för jag börjar känna mig lite hungrig!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards