Alla inlägg den 13 februari 2015

Av skalman76 - 13 februari 2015 11:09

Jahapp, då sitter man här igen...på toaletten!

Nu har jag suttit här i fem minuter och änsålänge bara kissat, men kommer väl bajsa snart oxå. För det var därför jag satte mig här för att jag var bajsnödig.

Aaaaaj, jag har ju jätteont i magen nu oxå! Kan inte jag få ut bajset nu då? Vaaaaa?

Sjukt jobbigt, men jag kan ju knappast gå härifrån nu...för då kommer det väl i byxorna imon kort! Och det vill man junte heller, hmmm!

Aja, jag får väl sitta här ett tag till och hoppas på att bajset vill komma innom korrt!


Jepp, nu kommer det en stor & fet bajskorv...den verkar vara väldigt seg och ta lång tid att ta dig ut och släppa mig!


Nuuu måste jag bara konsentrera mig på att göra det jag ska...BAJSA som jag behöver NU ju!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards