Alla inlägg den 27 februari 2015

Av skalman76 - 27 februari 2015 22:34

Hoppas att ni läste mitt förra inlägg angående att jag även denna dagen fick vara hemma från plugget!

Sen innan jag avslutade där så talade jag ju om att jag behövde gå på toaletten för att lätta på ett gigantiskt stort tryck, för att jag var jättebajsnödig!

Det blev inte att jag skrev ett inlägg i just samma stund som jag satt på toaletten och bajsade, för min padda var inte därinne just då...eller? Jo, det var det ju...fast bajsandet gick hur bra som helst å tog väl ijnte mer än tio minuter plus fem minuter till att torka sig å dra upp byxorna å spola å sedan tvätta händerna.

Kan sammanfatta att detta var en riktigt skön omgång att bajsa, för det gick fort att trycka ut tre eller fyra bajskorvar. De var inga sega bajskorvar som hade obråttom ut. Jag satte mig på plats och fick trycka lite på magen och sen då kom det ett tryck som hette duga och bajskorven plumsade hejvilt, vilket de övriga bajskorvarna oxå gjorde innan jag var helt tömd på bajskorvar!

Sen så kissade jag oxå, fast det var bara litegrann urin som ville komma ut.


Nu ska jag gå å lägga mig för att sedan vrålplugga imorgon å på söndag oxå, jag ligger ju efter med två prov pågrundav sjukdom hela veckan...se nedrans skettrist!!!


/Puss & Godnatt<3<3<3

Av skalman76 - 27 februari 2015 15:57

Så himla trist att ha varit hemma från plugget en hel vecka bara för att jag har haft dunderhuvudvärk i flera dagar innan ens mens kommer. Å jag troddee jub att skolan skulle bli idag, men jag kräktes ju å hade sjuuukt ont i magen o satt på toaletten. Sen kräktes jag oxå efter mamma hade lämnat in en hink till mig, samtidigt som det kom från andra änden oxå!

Men det var ju "bara" mensvärk nummer 2 typ och ingen maginfluensa som väl var. Kände mig inte så pepp på att ta mig till skolan idag ändå, då mamma kom in å väckte mig vid halv sju typ. Klev ur sängen då för att jag var kissnödig å sen gfick jag å la mig igen. Jag var jättekissnödig å nära att kissa ner mig innan jag ens hade kåmmit in på toaletten!

Höll näven för skrevet för att det inte skulle rinna utanför typ....sååå kissnödig var jag, helt sjukt asså.

Men hann sätta mig å då kissade jag nog två liter tror jag!

Sen tog jag mig till sängen igen å somande som en stock med lurar i öronen för att lyssna på ljudbok, men somnade efter fem minuter typ å sov väl tre timmar till innan jag vaknade o var hungrig.

Då blev det frukost tillsammans med mamma <3 för hon har varit ledig idag!

Vi käkade bara lite fil o flingor o drack juice, det var gott även om det inte var en stor frukost. Men imorn blir det gooofrukost med goa frallor å en massa annat, det är ju lördag!


Men nu måste jag gå på toaletten för att lätta på ett stort tryck som vill komma ut nu inom kort. Jag är #jättemegabajsnödig och skulle dö om jag inte fick gå på #toaletten nu inom det snaraste!


Återkommer kanske då jag sitter på toaletten och bajsar, tror min padda ligger därinne!



Ha en fortsatt fin & mysig fredag!


/Puss & kram på er

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards