Alla inlägg den 19 februari 2015

Av skalman76 - 19 februari 2015 11:51

Nepp, jag har ingen hög feber...men jag har feber iallafall. Termometern visade klocka nio imorse 38,1. Tog mig en Alvedon och la mig i soffan under min pläd framför TV:n, men somnade ganska så fort...hahaha!

Vaknade sen en timme senare å var både hungrig å illamående å bajsnödig. Hehe, allt påengång typ!

Så då gick jag på toaletten å bajsade, mådde fortfarande illa men inte nåt kräk iaf som väl var!

Sen käkade jag lite frukost som innehöll en mugg te & två rostade mackor med ost på.

Inte jättemättande, men jag mådde ju illa å gör fortfarande faktikst. Åååh, varför ska päronen jobba för???

Jag vill ha mamma här iallafall som kan pyssla om mig :((( Har messat henne å talat om hur läget är, men inte fått svar!

Snart så kommer jag nog att kräkas, åch hink finns här invid mig med en påse i.


Ogillar å hatar verkligen att kräkas, så vill verkligen inte göra det!!!



Hoppas ni har en bra dag iallafall, för det har inte jag å vill att mamma ska komma hem!!!




/Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards