Alla inlägg den 2 februari 2015

Av skalman76 - 2 februari 2015 15:41

Åååh, vad skönt det var att gå och sätta sig på toaletten nu för fem minuter sedan. Även skönt att jag såg att min padda låg inne på hyllan här åxå. Det gör ju att man kan sitta och surfa runt lite på Facebook plus även lite annat förstås.

För just nu sitter jag ju och uppdaterar min blogg. Asså jag var verkligen jättebajsnödig då jag satt framför TV och kollade på film, då hade jag försökt att knipa igen i säkert en timma...men sen gick det inte längre utan blev raketfart in hit där jag sitter just nu.

Och just nu är den tredje bajskorven påväg ut, så kommer nog att lossna och landa där den ska ligga.

Åååh, plums...där släppte den och lossnade. Guuud va skönt, nu ska jag visst bara kissa åxå. Jepp, och där kom det som i niagarafallet typ. Att man bara kan ha en så stor blåsa, men det är skönt att slippa springa på toaletten för att kissa stup i kvarten typ. Men sitter man och dricker myce vatten och så så blir det ju till att kissa oftare än var tredje-fjärde timma typ ;)

Då jag gick i skolan så kissade jag i stort sätt en gång om dagen i skolan, bajsade gjorde jag knappt då jag var i skolan. Jag blev aldrig bajsnödig då utan blev oftast då jag kommit hem, eller vatt det morgonbajs efter frukosten blivit intagen eller innan kunde oxå hända. SAmtidigt som jag kissade mitt morgonkiss så kunde det bli att jag började bajsa oxå, och det hände väl att jag blev bajsnödig i skolan oxå och behövde sätta mig på dom toaletterna och klämma ut bajskorvar, men inte så lätt alla gånger.

Ibland efter man hade duschat efter en gympalektion så hände det att jag blev jättebajsnödig och då var jag nån gång verkligen nära att bajsa ner mig. För det var upptaget just då på toaletten. En annan som satt därinne och bajsade eller så hade hon väl mens och behövde byta både binda och tampong.

För när hon var klar så sa hon nästan exakt vad hon hade gjort. Det först hon sa var att hon kissade först, sen då hon kissade så var det dax att byta binda. När hon hade kissat klar så var det dax att även byta tampongen, men just i den stunden så drog hon ut den använda tampongen innan hon hann börja bajsa!!

Så det var väl det som gjorde att det tog sååå lång tid, men jag glömde nästan bort mitt bajsnödighet ett tag där, men gick ju ändå inpå toaletten och parkerade mig där.


/Puss på er alla!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards