Alla inlägg den 6 februari 2015

Av skalman76 - 6 februari 2015 22:33

Mmm, nu så sitter pappa och bajsar och det är inte ofta som han bajsar denhärtiden. Men nu gör han och det har plumsat ner två bajskorvar änsålänge, kommer nog en till snart om jag känner honom rätt.

För en timme sedan satt jag på toaletten och bajsade ut två bajsisar som kom ut väldans fort, vilket kändes skööönt!

Lite halvkletiga var bajskorvarna och luktade inte mumma då jag släppte en stor rackarbajsarprutt samtidigt som första bajsakorven var på gång att komma ut!

Haha, pappa undrade om nått stod på tok därinnen där jag satt...för den hördes utgenom dörrn, oups!!

Men den bjöd jag på och kunde inte tänka mig att den inte skulle höras utanför dörra!!

Mamma svarade väl lite näpet: "Nää, jag tror inte att det är något som är fel...utan tror bara att hon släppte en stor rackarbajsarprutt för hon bajsar ju nu!!"


Nu är pappsen #nyfärdigbajsad och bara njuter av att inte vara bajsnödig längre, hahaha!!


Mamma har inte varit på toaletten och bajsat idag, men kissat har hon ju förståss gjort!


/Puss på er<3<3<3

Av skalman76 - 6 februari 2015 15:40

Suck!

Jaaa, när vi hade kört en bit utfrån stan så blev väl jag för sjottión rejält bajsnödig men kunde ju ignorera det tills jag eller vi kom hem. Men ett tag där trodde jag att jag skulle bajsa ner mig för det tryckte på en stort tryck precis som "nu kommer det en stor bajskorv här, men lyckades hålla in den".

Jag talade om det för mamma att jag var och blev bajnödig och att det första jag behövde göra då när vi kom hem var ju att gå på toaletten.

När jag satte mig på toaletten så var det inte länge jag behövde sitta förrns den första bajskorven plumsade ner hejvilt, och sen fick jag jätteont i magen medans nästa bajskorv ville komma ut. Jag satt och krystade i fem minuter tror jag innan den släppte och även den plumsade hejvilt innan jag kunde andas ut. Jag ljuger inte om jag säger att jag skrek och började nästan lipa då bajskorven var påväg att komma ut!!

För det gjorde värklifgen jettäont och den var typ hård bajskorven oxå. Mamma kikade liten på den innan jag torkade mig rent i bajshålet.

Skönt var det iallafall att kunna komma hem och bajsa hemma på hemmaplan, fast lite oturligt att jag skulle bli #akutjättebajsnödig just påvägen hem...men det är smällar man får ta!!

Tur att vi inte behövde ta rundan óm Maxi innan vi körde hem oxå utan kunde ta rakavägen hem.

Mamma har messat till pappa att han får handla lite #fredagsmyssnacks till kvällen, så slipper hon eller jag ta oss ut igen.

Dax för att kissa nu kännaer jag så måste sluta skriva nu dåva!


Ha en fortsatt fin fredag!


/Puss

Av skalman76 - 6 februari 2015 15:09

Åååh, idag så är ~~min älskade mamma~~ ledig från jobbet. Så imorse vaknade jag vid halv nio-nio av en mysigt goo doft av nybakta frukostfrallor, och samtidigt där så blev jag hutlöst kissnödig och var bara sååå tvungen att gå på toaletten.

Sen efter att jag hade kissat klart så tog jag mig ut i köket och där var det värasta mysfrukosten framställd. Jag bara blev så glad i hjärtat av att mamma hade bestämt att vi skulle äta en mysfruksost en helt vanlig fredag, bara för att hon är ledig.

Till frukost var det frallor & goooa pålägg & olika sorters frukter & té till mig & kaffe till mamma & smoothie till oss båda.

Vi satt och mös i två timmar och käkade frukost och pratade om en massamånga saker!

Så när klockan var halv tolv var vi klara med våran mysfrukost. Och då eftr det så drog vi oss in till stan för att shoppa lite, jag köpte ny mascara & trosor & make-up & varma fårskinnstofflor.

Efter att vi hade varit inne i stan ett par timmar så ville mamma ha en fika på ett Café vilket vi oxå gjorde innan vi åkte hem igen. Jag käkade en muffins & smoothie, medan mamma tog en kaffe & kanelbulle.


/Puss på er<3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards