Alla inlägg den 1 juni 2014

Av skalman76 - 1 juni 2014 17:32

Jadå, snart så kommer grannarna in på lite grillparty. Vi har försökt att bjussa in dom ett par tre gånger, men dom har inte kunnat. Så då tar vi det nu på en söndag istället.

Mumma med att grilla och få käka utonhus ihop med våra goa grannar.

Hehe, mammi står i köket och fixar med potatisen som ska in i ugnen. Eller rättare sagt rotfrukter och då är ju självklart potatis oxå med och dom är klyftade.

Sen så har jag lovat att göra kalla grillsåser som inte behöver göras så väldigt lång tid innan. Tzatzikin har jag redan gjort, men sen så ska det bli nån med sweetchilisås & kvarg & rödlök.

Finns ju sådana som inte gillar tsatziki och pappa är ju en ev dom och den enda, haha :]


Sen så ska jag baka en kladdkaka oxå som vi ska ha till efterrätt.


/Puss & hoppas att ni kommer få en fortsatt härlig söndag! <3<3<3



Av skalman76 - 1 juni 2014 12:11

Nu så är pappa ut med vovven, och dom skulle visst ta en riktig motionsrunda på nittio minuter. Då får man väl då hoppas att pappa inte blir nödig påvägen, hehe ;) Kissnödig kan han ju bli, men inte det andra då...lite jobigt då man är uppiskogen ;) och har lång väg hem.

Men mamma och jag är hemma iaf. Mamma ligger ute i solsängen nu och jag ska väl oxå göra detsamma snart.

Ska bara gå på damrummet först för där har jag inte varit än idag, inte ens kissat. Så nu behöver jag både kissa och bajsa.


/Puss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards