Alla inlägg den 16 juni 2014

Av skalman76 - 16 juni 2014 13:36

Imorse så vaknase jag klockan halv fem för att mitt fönster var öppet och fåglarna kvittrade verkligen järnet. Ingen av mina päron var uppe redan då, så jag fick kliva upp och stänga fönstret. Efter det så blev jag grymt kissnödig och för att kunna fortsätta sova vidare så fick det bli ett besök inpå toaletten då uret visade fem över halv fem.

Sen så var det raka vägen in till sängen igen och jag somnade väl efter fem minuter eller nåt. Sen sov jag fram tills uret visade kvart över elva. Då satte jag på lite Spotify och hann väl lyssna på två låtar innan jag kände att "ett besök på toaletten behövs nog nuuu!"

Så halv tolv kom först ett mess från mamma som frågade om hon kunde komma hem på lunchen och käka lunch med mig. Fast det messet hann jag INTE svara på just då, för då skulle jag ha gjort ner mig i byxorna. Så fort inpå toaletten utan mobil eller iPad med mig in. Satte mig på toaletten och hann dessvärre inte lägga papper så satte mig direkt och fort kom det ut en rejält stor bajskorv som plumsade hejvilt. Sen så kändes det som om det bara var en bajskorv som behövde komma ut. Så jag tog tag i toalettpapper och torka rent i bajshålet var ju ganska så angeläget då kände väl jag. Men då jag satte pappret för att torka då kände jag ett enormt tryck och en ny bajskorv kom ut. Men jag "försökte" trycka upp den och bara kände hur ändtarmsöppningen öppnade/stängde samtidigt som jag kände att bajskorven verklgen ville komma ut. Jag tog tag i pappret och trodde bara att pappret skulle lossna, men jag drog verkligen ut bajskorven med pappret. Ooooh, det var en härlig känsla att få "följa" bajskorvens resa utifrån mig på detta viset. Efter detta så kom tredje bajskorven ut oxå innan jag kundes resa mig upp och kolla på bajskorvarna. Innnan jag satte mig tillbaks för att torka mig sedan med fem pappersbitar.

Sista gången jag torkade mig så ställde jag n´mig upp och torkade rent med våtservetter.

Sen efter det så tog jag mig till mobilen för att svara på mammas mess men hon hade redan skrivit ett nytt mess pch tyckte att jag var slö på att svara. Så hon lunchade på jobbet iaf ;)

Jag svarade på messen och skrev: "Jag läste ditt första mess, men var sååå grymt bajsnödig att jag inte hann svara på det just då för då skulle jag ha bajsat ner mig!!!!" Och sen tog det tid att bajsa ut tre bajskorvar, så därför svarar jag NUUU! :p"


Men nu så ska jag ut och rasta vovven, för hon har gnällt ett tag nu....så ut med henne så hon får kissa & bajsa oxå kanske. Fryspåse med ut för ingen hundbajspåse köpt ännu! :'(


Jag återkommer när vi är inne igen och då ska jag uppdatera hur det gick då hon eller vi var ute ;)


/Puss & Kram<3<3<3<3



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards