Alla inlägg den 12 juni 2014

Av skalman76 - 12 juni 2014 11:55

Hjäääälp, jag är sjukt bajsnödig nuuu och mami är ledig från jobbet idag. Och just för en stund sen så sa hon bara; "Nu går jag inpå toa för att bajsa!!!!!" Nu har hón suttit där i fem minuter och under dessa fem minutrearna så har jag börjat och bli bajsnödig.

Mmmmm, det är väldans vad det trycker på nu och kissig är jag oxå. Nedrans att den andra toaletten är kaputt då jag oxå behöver gå på toaletten.


Näää, jag får ta mig ut och göra det i trädgården....för nu är det kris om jag inte får ta mig till att bajsa. Jag kommer ju få panik om inte annat :(

Ska bara se till att få med mig en toalettrulle ut som jag kan använda sen när jag är klar.

Känns som artt jag är påväg att få min mens nu oxå. Tampong oxå med ut då kanske, fast jag struntar i det nu...orkar inte bry mig om det NUUUUUU!



/Tjiingeling<3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards