Alla inlägg den 21 juni 2014

Av skalman76 - 21 juni 2014 15:13

För en timme sedan kom Molly och jag hem efter att varit ute och rastat henne. När vi hade varit ute i en kvart i skogen så blev ju JAG jättebajsnödig. Så jag försökte att ignorera det, men det funkade visst inte utan jag fick sätta mig bakom ett träd och sitta där. Eftersom jag bara hade en hundbajspåse & koppel med mig så var jag ju utan servetter eller papper. Mobilen hade jag ju med mig och messade till mama då jag satt där och bajsade som allra bäst.

Vad jag skrev i messet till hene var; "Mama, jag sitter just nu och bajsar bakom ett träd och har inget att torka mig med. Skulle du möjligen kunna komma hit med toalettpapper."

Mama kom sen efter en fem minuter eller om det var tio, vet inte så noga. Men jag var färdig och hade bajsat klart. Så där satt jag på huk och väntade på att mama skulle komma med papper. Hon tog ett paket våtservetter med sig oxå och en hundbajspåse extra för att vi kunde plocka upp mitt stora lass med bajs sen oxå och det gjorde mama mens jag plockade upp Mollys bajs efter att hon hade bajsat klart.

När vi sedan var påväg hem så frågade mama; "Varför bajsade du inte innan ni gick ut?" Jag svarade; "För jag behövde inte det just då och sen så bara blev jag så där jättebajsnödig och kunde inte ignorera det heller medans Molly satt och bajsade första gången. Jag kunde inte knipa ihåp bajsmusklerna utan var bara tvungen att sätta mig bakom trädet för att inte bajsa ner mig." Mama sa; "Okej, jag ville bara veta och var lite nyfiken."

Sen så var vi hemma och kunde slänga både påsarna med bajs i. Min påse med mitt bajs i var nog den tyngsta, eftersom det var tre stora bajskorvar plus toalettpapper i oxå. Jag bar på min påse och mama bar på Mollys. Molly sprang eller gick hem fritt utan koppel då, inte alltför lång väg hem och inte några bilar heller.

En av grannarna var ute i sin trädgård då vi kom hem och undrade: "Hur mycket har Molly bajsat?"

Vi skrattade lite bägge två (mama & jag) och svarade: "Detta är mitt bajs och detta är Mollys bajs. Vi viftade med dom samtidigt som vi svarade, hahahaha :D:D:D:D


Nu ska vi fika lite på kladdkaka och glass, mumma vad gott!


/Kiss and hug<3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards