Alla inlägg den 19 juni 2014

Av skalman76 - 19 juni 2014 13:35

Jag sa ju innan i det tidigare inlägget att jag "kanske" skulle behöva gå på toaletten och bajsa. Självklart så tog jag mig inpå toaletten ocj satte mig. Men det var inget vanlig bajs utan det var först en lagom halvlös bajskorv och därefter var det bara lös avföring som gjorde att jag fick sitte där i tio minuter inan jag kunde börja torka mig med sjukt mycke toalettpapper (tror jag fick spola tre till fyra gånger) innan jag var helt färdig och kunde ta mig till mitt rum och sängen igen).

Somnade och sov väl i tre timmar, har varit inpå toaletten två gånger till efter det...kissade gjorde ajg först innan det kom ännu mer lös avföring :(((


Papa börjar väl känna sig något piggare nu, men han har fortfarande diarrée kvar...men nu var det längesedan han var på toaletten för att göra det. Sist han va därinne kissade han och det gjorde han sittandes.


/Puss & Kram på Er




Av skalman76 - 19 juni 2014 10:31

Neeej, det är inte sant...eller det är sant! Jag som trodde efter att inte varit hemma knappt ett skvatt igår på hela dagen, har haft en kräkig natt. Papa var ju kass i sin magen hela dan igår och jag var inte hemma utan bara hos min kompis istortsätt hela daen. Vi var intill stan ett par tre timmar. Sen tillbax hem hit en snabbis för att hämta Molly. Mama ville verkligen inte komma hem alls från jobbet igår egentligen, men gjorde ju ändå.

Men nu inatt så började jag och min mage att krisa :( Eftersom det inte stog nån hink härinne hos mig så blev det att jag försökte ta mig intill toaletten, men hann dock inte ändan fram utan kräktes på hallgolvet :( Mama vaknade och klev ut från sovrummet där jag stog och kräkttes. Så hon ledde mig intill toaletten och lyfte på locket och satte mig på plats. En hink var hon iväg och hämtade oxå och då hade jag redan hunit kissa men inget annat kom som diarrée. Tack och lov för det!

Jag var uppe och kräktes klockan halv två inatt första gången då mama kom upp och hjälpte mig. Sen fixck jag in en hink hit till sängen och kräktes i den igen då uret visade tre tror jag. Sen drack jag två glas vatten som mama hade ställt in oxå!

Och det var sååå gott fast jag drack det långsamt för att inte få kväljningar och kräkattacker av det ;)


Men sen efter det så har jag inte kräkt något mera. Skööönt, men känns ändån trist eftersom det är Midsommar imorn!

Kommer väl inte kunna eller våga äta med så stor aptit. Vad jag har ätit idag är bara två rostade mackor med ost på, inget mer som jag har haft något stort sug efter ;) Ett glas Proviva oxå, fast med lugna klunkar då förstås.

Och nu lär jag väl snart få ta mig ett eller två glas vatten så jag kanske kan kissa. Känns som om jag skulle behöva bajsa, men vill inte...om det skulle vara diarrée.

Men det trycker ju på precis som om jag skulle va bajsnödig, så är väl bäst att ta sig inpå toaletten så det inte kommer kiss i byxorna iaf. Sen blir det sängen ett par timmar känner jag ;)


Ha en fin dag alla ni mina älskade bloggläsare!


/Puss & Kram<3<3<3<3





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards