Alla inlägg den 18 juni 2014

Av skalman76 - 18 juni 2014 11:33

Japp, jag messade min kompis vid tiotiden idag och frågade om hon ville hitta på något med mig idag. Och det ville hon, så nu är jag eller vi hemma hos henne för att min papa är ju sjuk. Då ville jag helst fly fältet för att slippa bli sjuk själv. Molly-vovven var jag ute med och rastade henne i tjugo minuter. Då hann hon både kissa & bajsa och vi hann väl inte gå så värst långt innan hon kissade en stor pöl på trottoaren. Medans hon kissade så kom min kompis fär att möta upp oss ;) Det var inte planerat alls, men hon skulle lägga ett kuvert på postlådan innan jag kom tänkte hon.

Så vi fortsatte att promenera upptill skogen där Molly sedan satte sig för att bajsa och det blev ett stort lass ;) Hundbajspåse glömde jag att inte få med mig dena gången, hehe ;) Efter det så tog vi oss faktiskt hem till min kompis och Molly fick oxå följa med, för papa kan ju knappast ta ut hene då han är dålig :'(


Nu ska vi laga lite mat, eller värma mat istället som blev rester från deras middag från igår. Sen blir det en repa in till stan och då lämnar vi nog Molly hemma så hon inte blir orolig av att vara här själv utan något sällskap ;)

Sen tar vi henne hit igen, hohohoho!


Men nu så behöver nog jag ta mig in på toaletten inan vi tar oss till stan. Jag måste bajsa nu iaf och det behövde visst kompisen åxå. Så vi får la ta oss till en varsinn toalett, eller ska vi vänta på varann?

Ja, det är den stora frågan...vi tar bilen in till stan så nån buss behöver vi junte passa som väl är, hahaha :D


/Puss & hejdå för nu<3<3<3

Av skalman76 - 18 juni 2014 07:51

Jag vaknade jätte tidigt imorse, redan klockan halv sju och sedan dess har jag verkligen inte kunnat somna om. Klockan tio över sju blev det snabbt uppå toaletten. Jag hade haft halvont i magen i en kvart och sen där efter så blev jag jättebajsnödig. Tur att det var ledigt på närmsta toaletten eftersom det var brådis.

Annars hade jag nog bajsat ner mig innan jag kommit ner på toaletten där nere. Sjukt att man kan bli så fasligt bajsnödig då man ligger i sängen och försöker somna om för att förhoppningsvis sova många timmar till.

Men det var skönt att komma och sätta sig på toaletten för det gick fort innan första bajskorven kom och plumsade ut. Jag hann eller tänkte inte på att lägga papper innan jag satte mig. Efter att den bajskorven så gjorde det inte ont i magen längre, men det var ju mera bajs som ville komma ut ur mig. Sammanlagt tre bajskorvar och bajskorv två och tre var lite svårare att komma ut. Hjäääälp, då fick jag ju sitta i tjugo till tjugofem minuter. Det gjorde verkligen bajsont i magen då........aaaaaaaj, skrek jag då jag hörde att mama gick förbi utanför.

Hon kikade in och frågade hur det stod till, och jag förklarade medans bajskorven var påväg ut och då gjorde det så ont att tårarna rann ner för kinderna. SEdan så pluppade och då var bajsorven nere i toalettstolen. Jag började torka mig, men då kom en tredje och sista bajskorv. Mama var inte kvar just då, men kom tillbax efter fem minuter då hon skulle in och borsta tänderna. Sen så blev hon bajsnödig och fick ta sig ner på toaletten därnere isället innan hon skulle ta sig till bussen och jobbet. Papa var upp och blev sjuk i sin mage inatt, så inget jobb för han idag dock :( bara jag slipper detta nu bara.

Han hade suttit på dass i trekvart och kräkt i hinken som stod därinne samtidigt som det rann tokmycket från andra hållet oxå. Hjääääälp, mama gick ju på den toaletten och bajsade innan ju. Hopppas att hon slipper bli dållig och att jag oxå slipper detta för jag hatar och vill inte kräkas. Jag gillas inte heller att ha diarrée, varken att kräkas eller diarrée. :p


Oups, nu hör jag hur papa kräker i hinken i gästrummet. Mama ville inte ha han inné hos sig nämligen inatt från klockan två då han började gå på dasset. För det var då han började kräkas i toalettstolen först. Sen så satte han sig där och då kom det även lös avföring.

Mama vaknade då och kunde väl inte somna om sådär jättebra efter det, så har inte sovit så jättebra inatt stackaren. Hon som skulle vara på ett viktigt möte på jobbet hela dagen idag. Massa kaffe lär väl hon sörpla i sig idag för att kunna hålla sig "pigg & vaken".

Nepp, nu ska jag försöka ta mig till sängen och sova lite till...eller vad tycker ni? Jag kanske ska ta mig till att fixa frukost och käka framför TV:n istället.

Jag kommer nog att messa mig kompis om e timme eller nåt, så vi kan hitta på nåt skuj hemma hos henne eller ta oss in till stan eller så........................jag vill helst inte vara härhemma iaf ;)



Ha en bra dag alla, det ska jag försöka ha iaf, trots att papa är sjuk och kass i sin mage!


/Puss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards