Alla inlägg den 23 juni 2014

Av skalman76 - 23 juni 2014 15:51

Mama är iväg på Maxi för att handla lite mat, men jag ville vara hemma för att läsa lite bok och så. Lillsnuttan fick stanna hemma med mig och det går ju bra, inga problem alls.

Jag är sjukt trött idag och vill bara sova, så jobbigt :(

Eftersom jag och lillsnuttan är hemma själva så självklart skulle ju hon bli bajsnödig & bajsa ett stort lass i blöjan då jag satt och matade henne med lite gröt då vi satt i köket.

Nästan all gröten hade hon ju fått i sig innan hon började ta tag i stolen och trycka på som bara den. Så nog fattade väl jag att det var ett stort lass med bajs som skulle komma. Hon satt nog och tryckte i en kvart innan hon var klar. Efter detta så var det till att bära in henne till skötbordet för att göra ett blöjbyte och hjääälp vad mycket bajs det fanns i den blöjan.

Det hade ju kommit bajs utanför blöjan oxå, så nog var hon bajsnödig alltid. Efter att jag hade gett henne en ny ren blöja så fick hon oxå rena kläder på sig.

Men mens jag höll på att torka henne rent från bajset så kissade hon oxå och lite mera bajs kom oxå.


Mama kom hem när jag var klar och hon hade fått en helt ren blöja och rena kläder oxå.


Nähä, nu får jag ta ut Molly för att rasta henne...mama kom precis på nu att hon har ju inte blivit rastad på många timmar nu. Sist var väl klockan elva nått. Så där lär väl hon oxå behöva bajsa då eller vad tror ni?



/Kiss and hug

Av skalman76 - 23 juni 2014 14:08

Nyligen så var jag på toaletten för att jag var sjukt kissnödig och självklart så kissade jag ju förstås. Då jag satt där och kissade så kändes det som att jag skulle behöva bajsa oxå. Är det inte konstigt? Jag har varit med om det tidigare, men det är inte så ofta. När jag kom in på toaletten så såg jag att det var tillräckligt med toalettpapper för att "bara" kissa, men icke för att bajsa oxå...hmm!

Tur att mama är hemma och ledig idag, så jag kunde be henne hämta en ny rulle toalettpapper. Innan jag hade hunnit be henne om det så hade jag redan hunnit få ut den första bajskorven och den andra var påväg att "titta ut".

Så mama fick se mig klämma och ha mig som allra mest då hom öpnnade dörra för att lämna in toalettpappersrulle. Sen då så frågade hon om jag bajsade och så var ju fallet och ont i magen gjorde det oxå då jag grimaserade och hade mig. Innan mama lämnade mig så lossnade och plumsade bajskorven ner i toalettstolen. Det var en rejält stor bajskorv gjorde tokont efteratt den hade lämnat mig, sved lixom i ändtarmsöppningen så förjordat så jag var nära att börja lipa.

Och det gjorde jag då mama hade lämnat mig ifred, då kom det tårar längs kinderna och ett mess kom från min kompis som undrade vad jag hittade på. Jag som alltid är ärlig svarade; "Jag sitter på toaletten och bajsar just nu och har ont i magen, sitter även och lipar för jag har så ont även i bajshålet!" /Puss"


Sen så när jag kom utifrån toaletten så talade jag om för mama artt jag hade ontimagen för att bajskorven var seg att ta sig ut och då bölade jag ju ännu mera..............lipsill som jag är :'(



Men nu så känns det ok igen vilket är skönt! 


Ha en fortsatt bra dag!


/Kiss and hug

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards