Alla inlägg den 15 juni 2014

Av skalman76 - 15 juni 2014 16:21

När voven och jag skulle gå ut för att rasta henne innan idag, så upptäcker väl jag att hundbajspåsarna var helt slut.

Ååååh, så mamma räckte mig en treliters fryspåse från köket...den var genomskinlig. Menmen, vad gör man?

Jag hade junte hunnit ta mig till en affär för att inhandla hundbajspåsar. För så fort vi kom utpå gatan och genom grinden så satte hon sig och bajsade direkt ut tre rejäla bajskorvar. Det var så hon fick resa sig och traska en bit för att överhuvudtaget kunna få ut tredje bajskorven. Sen satt hon i sin typiska bajsarställning ett bra tag innan hon reste sig. Så jag trodde att det skulle komma ut en bajskorv till, men så var icke fallet. Utan hon "pustade" säkert bara där ett par minuter innan hon kände sig klar. Och då fick ju jag plocka upp allt hennes bajs. Tur att mamma räckte mig en stor påse, för det var ju stora rejäla baskorvar som hon klämde ut. Sen efter att vi gått ett par tre meter så satte hon sig igen och utdär kom två bajskorvar till, så hon var nog inte färdigbajsad innan där. Efter att dom bajskorvarna var ut så sprang hon ett tag innan hon behövde kissa och hión kissade nog en halvliter, innan vi spatserade hem.


Oups, och nu är det visst min tur att inta toaletten...hallåja, vad jag behöver bajsa. Ont i magen har jag haft ett tag nu och nu känns det varför. För jag behöver ju sätta mig på toaletten och "sköta magen" (=bajsa)!

Kissa kommer jag oxå göra, men om det blir innan bajskorvarna passerar bajshålet, eller efter att dom har kommit ut vet jag inte. Men jag tror nog att jag kommer att urinera först för bajset tar ju ibland tid att komma att vilja passera ändtarmsöppningen på "rätt sätt".


Nu får jag besöka tossiletten innan jag kommer göra i byssorna, för det gör bara små barn med blöja på sig!


/Puss på er ~~jag ääälskar er alla lika mycket~~



Av skalman76 - 15 juni 2014 10:44

Oooh, idag så kom mamma in till mig och sa att frukosten var klar nere i köket. Jag låg i sängen och lyssnade på min ljudbok och var inne i det mest spännande.

Tur att jag behövde gå på toaletten just då för då kunde jag ju ta med mobilen in och fortsätta att lyssna. Fast hann inte lyssna så jättemycket, för det var bara kissa jag behövde göra och det gick fort.

Det serverades gooooa scones & smoothie med massa goa pålägg oxå förstås. Mamma kan hon få till en mysig söndagsfrukost, älskar det!


Ojdå, nu ska jag gå ut och rasta vovven som inte har varit ute alls idag än. Så då blir det nog en lång runda för att hon ska kunna göra sina behov. För just nu så har hión fist i en kvart så jag tror väl att hon behövverf bajsa iaf.

Så glöm nu inte ta med hundbajspåsar.

Varför skulle jag bli bajsnödig nu då? Då lär ju vovven få vänta ett tag till, ååååh....men jag måste ju gå på dass och bajsa annars blir det bajs i byxorna för jag är jättebajsnödig och det är verkligen NUUUUU!


Ha en fin söndag alla!


/Puss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards